כך הפך הפלסטיק מחומר זול ועממי למוצר מתוחכם ומלא בשיק שכובש את הקיץ הישראלי
השמש אותה שמש, הים אותו ים - מה שמשתכלל ומשתדרג מקיץ לקיץ הם בגדי הים השלמים, שהופכים את החוויה ליפה, פרקטית ובעיקר שיקית יותר ■ 5 קולקציות מסוגננות במיוחד שיעשו לכן חשק לכבוש את החוף
רשת האופנה רזילי מציעה טוטאל-לוק אופנתי וייחודי, שכולו תוצרת מקומית
החידוש הגדול בתחום הוא בסגנון הספורט-אלגנט, הטרנד המרענן של העונה, בשילוב של קווי חיתוך ואלמנטים מעולם הספורט
חנויות יד שנייה ייחודיות של ויצ"ו, בית-ספר יוקרתי לתכשיטנות המקבל אליו תלמידים מהקהילה האתיופית, אאוטלט המשלב בין מכירת עודפי מעצבים לעסק חברתי, ומיזם אופנתי המאמין בהקמת מרכזי רווח שיתופיים
הגלבייה המסורתית מספקת הקיץ מראה נשי עשיר במיוחד, עם בשורות חדשות שיוצאות מבתי האופנה היוקרתיים בעולם ועד לרשתות השיווק המסחריות
שוק בגדי הים השתנה ללא היכר: משוק מצומצם של מותגי מעצבים במחירים גבוהים - לשוק שבו ניתן למצוא בגדי ים מוזלים בכל רשת אופנה ■ סקר מכון מידע שיווקי סי.איי מגלה כמה משלמים הישראלים ומה חשוב להם באמת
פדיונות האופנה בקניונים צנחו ב-5% בינואר-אפריל, וגם חודש מאי לא מעודד ■ רוב הרשתות מייחסות את המצב בשוק האופנה למצב הכללי במשק, אך בחלק מהן טוענים כי המכירות הושפעו גם ממזג-האוויר ומריבוי שטחי המסחר
קולקציות הריזורט של קיץ 2014 ממשיכות להוכיח שבגדי הנופש הם הדבר הפרקטי ביותר שיש למותגי-העל היום להציע
הקלחת הרותחת של שיתופי הפעולה ממשיכה להוליד מהדורות מוגבלות ויוצאות דופן. הנה כמה מהם
פרנקה סוזאני, עורכת "ווג איטליה", לא חוששת לשים דוגמניות מלאות על השער או ללגלג על ניתוחים פלסטיים ■ בתום ביקור בישראל היא קובעת: יש כאן אנרגיה טובה וכישרון, אבל הממשלה חייבת לתמוך במעצבים
עם פתיחת עונת החתונות בשבוע הבא, קבלו הצצה לכמה מעצבים מקומיים שהיטיבו לעמוד בחוד החנית של המגמה הפחות אקסטרווגנטית בגזרת שמלות הכלה ולייצר מראות וינטג' לבנים בגרסה מודרנית ■ שיהיה במזל
חנות ראשונה של המותג נפתחה בדיזינגוף סנטר בת"א בהשקעה של 3 מיליון שקל
גם העונה מוצעות שלל פרשנויות אורבניות ואלגנטיות, נשיות וסקסיות לגזרת המקסי הישנה והטובה
הדנים (שוב) בדרך לתואר חומר הגלם של האביב ■ בכל מה שקשור לצבעוניות - המראה המפוחם - אאוט. המראה הכחול הקלאסי - אין בהחלט
בשנים האחרונות, עולה בעולם קרנם של מעצבי האופנה הרוסיים שמציגים את הקולקציות שלהם גם על מסלולי התצוגות היוקרתיים באירופה ■ הסנונית הראשונה לתופעה בישראל היא הבוטיק החדש "ויינגולד" ביפו
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה