בכירים בענף: עשוי להיווצר מחסור בחלפי מפתח בטווח של שבועות וצפויה עליית מחירים
"הרשות לביטוח הון וחיסכון", שאמונה לפקח על חברות הביטוח ולדאוג לאינטרס הציבורי ולאינטרס הצרכני הפרטי של כל מבוטח, פועלת למעשה כזרוע הארוכה של חברות הביטוח ■ דעה, יו"ר איגוד המוסכים
הסיפור סביב "היד הנעלמה" של חברות הביטוח הגדולות שהצליחה בדרך פלא "להעלים" סעיפים קריטיים ביותר מהחוק החדש שצפוי לטלטל את ענף הרכב, ומוציא לדרך את הרפורמה הגדולה בתחום
מוסכים רבים מציעים שירות של הכנת הרכב לטסט תמורת כמה מאות שקלים ■ סקר מכון "פאנלס" עבור "גלובס" ו"יצאת צדיק" מגלה כי רק 16% מהישראלים משתמשים בשירות זה ■ 8 מוסכים מתוך 10 נמצאו אמינים
מוסך מורשה או מוסך כללי? חלקי חילוף מקוריים או תחליפיים? כמה עולים התיקונים הנפוצים, והיכן לתקן את הרכב אחרי תאונה? ■ "גלובס" עונה על השאלות שמטרידות כל מי שנאלץ לאשפז את האוטו שלו במוסך
יו"ר איגוד המוסכים, רונן לוי, מסביר בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV מדוע נמשיך לשלם ביוקר במוסך, אך מביא גם בשורה: מחירי חלקי החילוף יפורסמו באינטרנט
עתירה שהוגשה לפני יותר משנה כנגד איגוד חברות הביטוח והמפקח על הביטוח, בקריאה לאפשר חופש בחירה בבחירת שמאים ומוסכים מול חברות הביטוח, תגיע לדיון בתחילת נובמבר
ל"גלובס" נודע כי גם איגוד המוסכים, שמאוגד תחת לשכת הארגונים העצמאיים בישראל (לה"ב), מתנגד נחרצות לשינויים על אף שלה"ב הצביעה בעד השינויים
המועצה הישראלית לצרכנות, איגוד שמאי הביטוח ואיגוד המוסכים הגישו עתירה נגד חברות הביטוח והמפקח על הביטוח, בדרישה לבטל את "רשימת השמאים" המורשים לאשר תיקוני רכב - ולפתוח אותה לכלל השמאים
עילת הביטול החריגה היתה שהפסק נוגד את תקנת הציבור
חלקי חילוףמשרד התחבורהנגיף הקורונהסין