כשנה אחרי רכישת רשת סטימצקי, יפית גרינברג, בעלת השליטה בקבוצת הפרסום ג. יפית, מספרת לעורך הראשי של "גלובס", חגי גולן, כיצד הפכה חברה שהפסידה 50 מיליון שקל בשנה לחברה מאוזנת
רכישת סטימצקי היא לא רק אתגר עסקי עבור ג. יפית, אלא גם מבחן המעבר הבין-דורי ■ המו"לים מרוצים ("מרגישים שהם רוצים להחזיר את הספרים למרכז"), ואמון העובדים מתחיל לחזור ("הייתי המום, הוא זכר כל עובד ועובד בשמו")
גולףדוחות כספייםדלתאיפית גרינברג (ג. יפית)מיזוגים ורכישותסטימצקיעדיקהענת בוגנררביב ברוקמאייררשתות אופנה