אייל חומסקי

כתבות אחרונות

 

קבוצת אדלר-חומסקי תטפל בתקציב מטהרי המים של אלקטרה

‎‎בעקבות קבלת התקציב, ייתכן כי הקבוצה תאלץ לוותר על תקציב הפרסום של תמי 4 המתחרה ■ לפי אייל חומסקי, ניגוד העניינים אינו בעייתי: "בין המשרדים השונים בקבוצה יש חומות סיניות"‏

‎‎חגית ברונסקי 01.06.2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

קבוצת אדלר-חומסקי מוכרת את אחזקותיה ב"רדיו הבירה"

באחרונה נחשף ב"גלובס" כי בין אדלר-חומסקי לבין בעלי תחנות רדיו צפון, רדיו ללא הפסקה, רדיו 99FM וחברת שפ"א נתגלע סכסוך מסחרי, במסגרתו איימו התחנות לקצץ את עמלת הפרסום של אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

חוזה לחכירת מתחם "גני שרונה" לשיפוץ מבנים טמפלרים

הקבוצה שזכתה במכרז מורכבת ממנכ"ל אזורים לשעבר, מתי דב, הפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי וקרן מידאס

שירות גלובס 18.10.2009

מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון

גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא

ענת ביין 24.09.2009

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

אליאב אללוף 23.09.2009

מבני הטמפלרים בת"א נמכרו לאדלר-חומסקי ורוגובין ב-90 מיליון שקל

מחיר המינימום עמד על 32 מיליון שקל ■ היזמים ישקיעו עוד כ-50 מיליון שקל בשימור המבנים ■ בעוד כשבועיים יתפרסמו תוצאות המכרז למגדלי המגורים

מיכל מרגלית ואריאל רוזנברג 02.09.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב

גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

המודל של אדלר-חומסקי לסטארט-אפים: ייעוץ, שיווק והפצה תמורת אחזקות

בזמן שסטארט-אפים מחפשים מקורות מימון, צצים מודלים חדשים שמציעים להן מגוון שירותים ■ גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי הקים את חברת G-Factor, שמציעה מודל הכולל ייעוץ בשיווק, הפצה ולעתים גם מימון

נועה פרג 06.08.2009

אורן יוניוב ואייל חומסקי יקימו חברת רכש מדיה בפורמט Group M

Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

קבוצת הפרסום אדלר-חומסקי מקימה חברה לקשרי ממשל

החברה, שתפעל כמשרד עצמאי ונפרד ממשרד הפרסום, תוקם בשיתוף משה רונן, יועץ התקשורת של אהוד ברק

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2009

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4