תחושה חמימה, רמת גימור גבוהה, מנוע עוצמתי ועיצוב שמרני ■ והמחיר? חצי מיליון שקל
כך למשל, גיל לוי מונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר בחברת ניהול תיקי ההשקעות של הקבוצה ■ אמיר איל, יו"ר אינפיניטי: "את אנשי המקצוע המצטיינים המרחיבים את שדרת הניהול הקיימת"
אמיר אייל, אסטרטג המאקרו בקבוצת אינפיניטי, מגיב למדד: עד סוף השנה קיים סיכוי סביר לירידה של ריבית בנק ישראל בשיעור של 0.5%
קרן אינפינטי ועיריית חרבין חתמו על שת"פ להשקעה של 10 מ' ד' ב-10 חברות היי-טק ישראליות ■ שש חברות כבר נכנסו לחממה ■ ראש עיריית חרבין נפגש עם דנקנר וצפוי לפגוש בנתניהו
מחיר דגם הבסיס יהיה 149 אלף שקל ■ החברה תתחיל לשווק דגמי S60 ו-S80 עם מנועי T4 חדשים ■ המהלך של וולבו מתווסף למהלכים דומים של ב.מ.וו, אאודי ואינפיניטי
כדאי להתאמץ כדי להגיע לכסף של הסינים, כי אם פועלים נכון אפשר ליהנות מתמיכה כספית גדולה באמת ולחסוך מיליוני דולרים בכניסה לסין ■ איך עושים זאת? 9 טיפים
ב-2007 זכתה מרצדס C קלאס לשפת עיצוב חדשה ונכונה ■ עתה הגיע תורו של הסיבוב הבלתי נמנע אצל הפלסטיקאי: פגושים חדשים, פנסים מעוצבים ופה-ושם נגיעות "פילינג"
איך מעניקים לכביש-שטח 4X4 במשקל 1.7 טון נתוני צריכת דלק ופליטה של סופר-מיני עירונית? ■ התשובה פשוטה: אלקטרוניקה, והרבה
לא לחלוטין ברור מה טיב הבידול שעדיין נותר בין X3 ל-X5 - אך מן הסתם נותרו עוד די והותר לקוחות שהבדלי הגודל עושים עבורם את כל ההבדל
אחרי שנים של דשדוש, קבוצת קרסו, יבואנית ניסן ורנו, יצאה בקמפיין נועז ■ איציק וייץ, מנכ"ל חטיבת רכב של הקבוצה, מסביר את המהלך ומספר גם על שיתוף-הפעולה עם בטר פלייס
אמנם מערך המחשוב הפטרוני יכול להטיל אימה על טכנופובים, אבל אין מתאים ממנו כדי לשייט בניחותא אחרי יום עבודה מפרך כש-100 ק"מ פקקים מפרדים בין הנהג לביתו
מנהלי הקרן דרשו השתתפות בהוצאות בסך של 500 אלף שקל בשנה
ספינת הדגל של מותג היוקרה היפני תתחרה במכוניות הספורט-סאלון הגרמניות ■ הרכב כולל "בקרת רעשים אקטיבית" לנטרול רעשי חוץ ומערכת אקטיבית למניעת התנגשות צידית
הדור החדש של ריינג'-רובר ספורט דיזל שומר על הקסם הקשוח של קודמו ■ ייחודו ביכולת השטח הרצינית, רק שספק אם הלקוחות שוחרי התדמית יורידו אותו מהכביש
השנה החליטו אנשי וולוו להשתחרר אחת ולתמיד מתדמית הסבתא ■ המשימה שסומנה הייתה: לייצר מלכת בטיחות שתטען גם לכתר מלכת הכביש ■ לתוצאה קוראים "וולוו S60 החדשה"
חשנו את הדם קופא בעורקינו. נלכדנו בידיו של שוטר תנועה. אויבו המושבע והנצחי של כל נהג, כידוע לכל אוחז-הגה ישראלי, מוביל אותנו למבחן הנהיגה בגרסאות הקבריולה והקופה מודל 2010 של ב.מ.וו 3 ■ דממה כבדה השתררה בלימוזינה. אפילו השלג נעשה סמיך יותר
אלטשולר שחםאמיר אילהבורסה בת"אהמלצות אנליסטיםחיסכון פנסיונימדד S&P 500מור בית השקעותמכונית חשמליתקרנות השתלמותקרנות פנסיה