"הבחירה במתווה של האוצר הייתה בזו שתרחיק אותנו מהאופציה של ביהמ"ש, שעדיין מרחפת במידה ומשהו ישתבש ומתוך החלטה על מה שהכי נכון לחברה", אמר ל"גלובס" בכיר באל על • ה"משהו" הזה יכול להיות עיכוב בחתימה של נציגות העובדים או מהלך של עיכוב מכיוון האוצר או הבנקים
לאחר חודשים ארוכים נבחר מתווה לחילוץ חברת התעופה, שכולל הלוואת מדינה, הנפקה ודילול הבעלים, אבל הערפל סביבה עדיין רב: מי יהיו הבעלים החדשים, מי מתעניין ברכישתה ומה יהיה גורל העובדים שהחל”ת שלהם מסתיים בקרוב? • בינתיים, הציבור אוהב את המתווה והזניק את המניה
41 אלף נוסעים חלפו ב נתב"ג ב טיסות בינלאומיות בחודש יוני – ירידה של 98% לעומת יוני אשתקד שבו חלפו 2.1 מיליון איש • הנחמה של חודש יוני היא השיפור בתנועת הנוסעים לעומת חודש מאי שבו הסתכמה תנועת הנוסעים ב-18 אלף
ל"גלובס" נודע כי יו"ר התעשייה האווירית מיועד לתפקיד הנאמן למניות חברת התעופה • לוקר צפוי להחזיק במניות לתקופת ביניים בניסיון לקדם עסקה למכירת החברה לרוכש ששמו טרם נחשף
חברת התעופה בחרה במתווה של משרד האוצר, שלפיו היא תקבל 250 מיליון דולר בערבות של 75% מהמדינה יחד עם הנפקה של 150 מיליון דולר בבורסה
הדיון על היערכות לפתיחת השמיים בוועדת הקורונה של הכנסת בוטל, ואנשי הענף נותרו שוב ללא אופק ויכולת לתכנן את עתידן
ועדת הכלכלה כבר אישרה את השינוי בחוק התעופה לקריאה שנייה ושלישית עד שיו"ר הוועדה, יעקב מרגי, התערב • בכך מנסה מרגי להפעיל לחץ לסיים את הסאגה הנמשכת חודשים במסגרתה דנים באותר ובאל על למתווה של סיוע
"ככל שהימים חולפים ענן אי הוודאות אינו מתפזר, ישראל נמצאת בגל קורונה שני עם החמרה בהגבלות והעדר צפי של ממש לחידוש הטיסות", כותב גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, לעובדים • אוסישקין מדגיש כי "אל על לא תוכל לחזור לפעילות סדירה ללא קבלת סיוע הנדרש על מנת להניע את הפעילות שלנו"
שיקום אל על ידרוש הליך שחייב יהיה לכלול התייעלות משמעותית בכל רובדי החברה אם היא רוצה לצאת מחוזקת לכשהשמים יפתחו • אלו האופציות שעומדות פני חברת התעופה
בימים האחרונים ביטלה אל על טיסות מטען וטיסות נוסעים בודדות • טייסי החברה לא מאיישים את הטיסות • מעתה טיסות אל על לא יופעלו, החברה תטיס טיסות מטען עם מטוסים חכורים
במצב הנוכחי על הממשלה לבחון מתן מענק כספי מדוד לחברה כפיצוי בלתי מותנה בשל הקורונה
מטוסי אל על מקורקעים והטייסים וההנהלה מאשימים זה את באחריות לביטול לוח הטיסות, המצומצם בלאו הכי • החברה שבה ומדגישה כי מצבה קריטי, אך לא קיבלה החלטה בנוגע למסלולי הסיוע • ומה רוצים הבעלים? בעיקר לא לאבד את השליטה
הפסדים כבדים כתוצאה מהקורונה? זו בכלל החשבונאות • הדוחות שהתפרסמו השבוע כללו רק את השבועיים הראשונים של חודש מרץ ולכן היו רחוקים מלשקף את מלוא הפגיעה כתוצאה מהקורונה הכלכלית
כל מטוסי החברה צפויים לחזור לארץ ובכך יופסקו גם טיסות המטען של החברה • אל על הפסידה 140 מיליון דולר ברבעון הראשון, לא הצליחה להגיע למתווה חילוץ מול המדינה וכעת מתמודדת גם עם סכסוך מול הטייסים
זאת לעומת הפסד של 55 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2019 • הוצאות המימון נטו הסתכמו בכ-65 מיליון דולר בהשוואה לכ-18 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2019 • עיקר הגידול נובע מהוצאה בסך של 41 מיליון דולר בגין עסקאות גידור דלק סילוני
ועד הטייסים לא מצליח להגיע להבנות עם ההנהלה, ושתי טיסות שתוכננו להיום - בוטלו: האחת לפריז והשנייה לניו יורק • אל על מפעילה היום טיסות בודדות בעיקר בתחום המטענים
ארקיעגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדינה בן טל-גננסיההפרסומות הזכורות והאהובותחברות תעופהטיסותישראיירישראל במלחמהפרסומות