גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
המכירות של חברת המזון רשמו עלייה מינורית של 0.7% ל-983.52 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי רשם עלייה של 4.2% ל-249.93 מיליון שקל
בדיקת "גלובס": מחירי המותגים הגדולים יקרים עד 132% ממחירי מוצרים דומים של מותגים קטנים ■ אז למה הצרכנים מתעקשים לקנות בעיקר מותגים גדולים?
ערן יונגר: "אסם ושטראוס יציגו ברבעון השני צמיחה נמוכה ושחיקה במרווחים" ■ "ע"י העלאת המחירים תוכל אסם לצלוח את עליית מחירי חומרי הגלם"
עליית הסחורות וחומרי הגלם מדאיגה את חברות המזון, והעלויות יגולגלו לצרכן כבר החודש ■ כיצד יגיבו מניות אסם, שטראוס, נטו, שופרסל, רמי לוי וצים שיווק?
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל
בחנו שתי חברות מתחום תעשיית המזון, הנחשב דפנסיבי ונהנה בעשור האחרון מצמיחה גלובלית ומגידול בביקושים - מי תוסיף טעם לתיק?
בשעות הלילה הושגה שליטה על הדליפה, והמשטרה ביטלה את הנחייתה לתושבי שוהם להסתגר בבתיהם
חברים וקולגות מספרים על גזי קפלן, המנכ"ל האגדי של אסם שנפטר אתמול בגיל 64 ■ יו"ר אסם, דן פרופר: "לגזי הייתה מנהיגות כריזמטית חזקה וחזון בלתי רגיל"
קפלן, ששימש כמנכ"ל אסם בין השנים 2006-2012, פרש מהתפקיד בחודש מארס האחרון בשל מצבו הבריאותי ■ ב-1995 הוביל קפלן מהלך למכירת 50% ממניות טבעול לאסם וכך הצטרף לחברה
הרווח ממכירת מזון מוכן זינק בכ-30%; הרווח ממכירת מזון תינוקות עלה ב-5% ■ החברה צמצמה הוצאות מכירה, שיווק והפצה וכן הוצאות הנהלה וכלליות ■ על המחאה: "ביטלנו עליית מחירים והורדנו מחירים לקבוצת מוצרים נפוצים בישראל"
מדוראד נמסר כי החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים של משא ומתן למכירת יתרת החשמל שתייצר עם מספר חברות במשק ■ החברה מבקשת תמריץ בסך 350 מיליון שקלים בתמורה להקדמת הפעלתה ל-2013
שנה אחרי שנחשפה שערוריית עליות המחירים והתמחור הלא ריאלי של מוצרי המזון בארץ, רשם הצרכן לא מעט הישגים ■ עם זאת, בשורה התחתונה מחאת הקוטג' לא יצרה כאן מהפכה של ממש ■ האם יש סיכוי להתקדמות נוספת בקיץ?
במקביל משיקה החברה מכונות למכירת משקה נסטי בכוס ■ יעד מכירות המשקאות של אסם-נסטלה עומד על 50 מיליון שקל בתוך 3 שנים
קפלן פרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל של חברת אסם מסיבות רפואיות
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה