את מה שאפשרו לשר התקשורת לשעבר יועז הנדל, מנעו מהשרים הנוכחיים? ההשוואה כוללת בעיקר חורים • המשרוקית של גלובס
בסוף השבוע הלך לעולמו היזם ואיש הטכנולוגיה דני גולדשטיין • מוותיקי ענף ההייטק בישראל שהקים, ובהמשך מכר, את חברת פורמולה מערכות
בפברואר האחרון הודיע גולדשטיין על פרישתו מהדואר לאחר שבע שנים • כעת נודע לגלובס כי גולדשטיין הגיש את מועמדותו לתפקיד מנכ"ל חברת הדיור הציבורי, זאת במסגרת מכרז שפורסם באפריל
דוד לרון, המשנה למנכ"ל שופרסל לשעבר, יחליף את דני גולדשטיין שפרש מתפקידו • לרון מצטרף לחברה בשיאו של משבר גדול המאיים על יציבותה • דואר ישראל נמצאת על סיפו של הסכם הבראה, במסגרתו החברה תיאלץ לעבור קיצוץ משמעותי
על רקע המשבר: שני סמנכ"לים הודיעו שבכוונתם לפרוש • מחר דירקטוריון החברה יקיים ישיבה בה תוצג תוכנית חירום ראשונית בעקבות בקשת הדירקטוריון לנקוט בצעדי התייעלות מידיים על רקע המשבר בחברה
לאחרונה התגבשה הערכה במשרדי הממשלה שדואר ישראל לא תוכל להיחלץ מהמשבר בו היא נמצאת תחת ההנהלה הקיימת • בתוך כך, ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה לתקן את חוק הדואר
מדובר במכרז ל-3 שנים בהיקף של למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה
"אלוהים יקר, בבקשה סיים את מגפת הקורונה", כתב ילד מגרמניה, "ובבקשה, עשה שההורים שלי יקנו לי אייפון חדש ורמקול JBL" • כמות המכתבים שמגיעים מרחבי העולם לישראל וממוענים לאלוהים עלתה השנה ב-30% לעומת שנה שעברה
החברה הרוויחה 2.8 מיליון שקל בעקבות מכירת נכס נדל"ן ורווחי הון
ההכנסות ברבעון השלישי ירדו ב-11% • ההפסד בתשעת החודשים הראשונים הסתכם ב-230.7 מיליון שקל, לעומת רווח בתקופה המקבילה • היו"ר חזי צאיג: "רואים התחלה של התאוששות בעקבות התגברות הקניות אונליין"
דואר ישראל מרחיבה את מערך שיתופי-הפעולה הקמעונאיים שלה ותפתח סניף בתוך רשת רמי לוי
בשנת 2019 כשישה מיליון ישראלים ביצעו רכישה באינטרנט - פי עשר מאשר בשנת 2010 • בדואר ישראל מעריכים כי אנחנו עוד רחוקים מהשיא ונערכים בהתאם
כך אמר הבוקר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • גולדשטיין התייחס בדבריו לצמיחת האי-קומרס, לפטור ממע"מ על הקניות באינטרנט ולכניסתה של אמזון לישראל
דוניץ הקים את פורמולה ששלטה בחברת מג'יק ובאתר וואלה • לאחרונה נמכרה חברת IMperson שייסד לפורמולה ויז'ן, עסקה במסגרתה גדלה החזקתו של דוניץ ל-17.4%
הסניפים מצטרפים לפיילוטים שכבר קיימים ברשתות שונות • מדובר בהחלטה אסטרטגית של החברה להכניס סוכנויות דואר לתוך סופרמרקטים באופן שאמור לצמצם את עלויות התפעול
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג–על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד
דואר ישראלדוד אמסלםדוחות כספייםהכותל המערביועידת MADחזי צאיגיועז הנדלמישאל וקניןמסחר מקווןעסקים קטנים ובינוניים