גוברין, מבעלי חברת ניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע, יחליף בתפקידו את היו"ר דני מריאן לאחר 11 שנים
אהוד דנוך, מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה, בוועידת הנדל"ן של "גלובס": "כדי להקטין באופן חד את מספר התאונות בעבודה יש לשנות את התרבות הארגונית של ניהול השמירה על הבטיחות בחברות"
דני מריאן דורש אחריות וסמכות ■ ומה לגבי קריסת קבלנים? "רמת הניהול והבקרה לא מספיק טובה. הדיבורים על עלייה של מחירי התשומות הם רק פולקלור"
בהמלצת שופט העליון אליקים רובינשטיין, פרופ' ירון זליכה ודני מריאן משכו את ערעורם על החלטת המחוזי, שלפיה הם אינם זכאים לעמלת תיווך מאפריקה ישראל בגין מכירת מניותיה בכביש 6
הדיווחים על רעידת האדמה הגדולה בנפאל ממשיכים להגיע ומניין ההרוגים ממשיך לטפס ■ בינתיים כאן בארץ מזהירים אנשי מקצוע ויזמים מתחום הנדל"ן כי רעידת אדמה גדולה עשויה להתרחש גם כאן ויש להיערך לכך
ירון זליכה ודני מריאן תבעו עמלת תיווך מאפריקה ישראל עבור העסקה למכירת חלקה של אפריקה בזכיינית כביש 6 תמורת חצי מיליארד שקל
החשב הכללי באוצר לשעבר ושותפו דני מריאן תבעו 11.6 מיליון שקל מאפריקה ישראל, בטענה לאי-תשלום דמי תיווך בגין מכירת חלקה בזכיינית כביש 6
נשיא התאחדות בוני הארץ, נסים בובליל: "בלי השקעה בתשתיות לא נראה יותר את התופעה של זוגות צעירים מהמרכז שרוכשים דירות ביבנה ובחדרה"
ירון זליכה ודני מריאן ישקלו פנייה להליך גישור עם אפריקה ישראל ■ השניים תבעו את אפריקה ב-11.6 מיליון שקל בטענה לאי-תשלום דמי תיווך על עסקת דרך ארץ
דני מריאן: "ענף ההנדסה בישראל יכול וצריך לתת מענה לתפוקות הנדרשות ממנו. אין אנו רואים צורך להביא משרדי הנדסה זרים להתגבר על מחסור נקודתי במהנדסים באם קיים"
דני מריאן, על התמ"א 38: "נכון שאי אפשר לקחת בניין ישן ולהפוך אותו לחדש, אבל זה עדיף על כלום" ■ ומנגד מזהיר: "זה לא פיתרון לאומי להיערכות לרעידות אדמה"
לאחר שעבדו עבור זכיינית הכביש "דרך ארץ" וגזרו קופון שמן מתיווך בעסקה למכירת מניות, מבקשים להפוך לחלק מגרעין השליטה בזכיינית ■ השניים גייסו 350 מ' ש' לרכישת המניות
השופט בעז אוקון פסל את עצמו מלשמש כבורר בשל היכרות מוקדמת עם אחד הצדדים ■ ביום ג' יתקיים דיון בביהמ"ש ■ ירון זליכה ודני מריאן תבעו מאפריקה דמי תיווך על עסקת דרך ארץ
אפריקה ישראל מגיבה לטענות של ירון זליכה ודני מריאן התובעים דמי תיווך על עסקת דרך ארץ: "דרישתם מקוממת וטובלת כולה בעזות-מצח"
השניים הגישו את בקשת צו העיקול בסך 475 מיליון שקל יחד עם תביעתם בשבוע שעבר, במסגרת דרישתם לקבל 20 מיליון שקל כדמי תיווך בעסקת דרך ארץ
תובעים דמי תיווך בעסקת דרך ארץ, זכיינית כביש 6 ■ אפריקה: "הטענות משוללות ביסוס"
אדריכלותמהנדסיםנסים בובלילענף הבנייהתשתיות