אב התעלל מינית בבתו במשך שנים. האם שתיקת היודעים אינה שקולה למעשי המבצעים?
כשאנחנו היינו ילדים הלכנו ברגל אפילו לביה"ס, בעוד ששכונות חדשות שמוקמות בעשרות השנים האחרונות נבנות בסגנון שבגללו אנו מסיעים את ילדינו לכל מקום
בין השנים 2013-1995 גדל מספר הדיווחים על התעללות בילדים ב-195.8% ■ בהשוואה בינלאומית עולה כי ישראל נמצאת במקום הראשון בסיכון לעוני ילדים
הנשיא שמעון פרס: "לא ייתכן שגירעון לאומי יוטל על הכתפיים הצעירות ביותר, על הילדים; אסור לנו להזניח את הילדים - זוהי שגיאה שנשלם עליה בעתיד"
מתקשים להגיד לא לילד שרוצה ילקוט של בוב ספוג או הלו קיטי ומחברות ממותגות? המועצה לשלום הילד מנסה להילחם בתסמונת ההורים הלחיצים
מנכ"ל המועצה לשלום הילד תקף בחריפות את האוצר: "הקצבאות בארץ מהנמוכות במערב" ■ קדמן הציע להעלות את קצבת הילדים ל-350 שקל ולהטיל עליה מס הכנסה ■ ח"כים חרדים הצטרפו למתקפה: "50 אלף ילדים יהפכו עניים"
אם חשבתם שבין כותלי הגן מוגנים הילדים משטיפת מוח שיווקית, באות חברות מסחריות ומוכיחות אחרת ■ בין היצירות מהגן מוצאים ההורים גם מעטפה עם עלוני פרסומת ודוגמיות של חיתולים, והכול משום שהחוק לא מגן על ילדי הגנים הפרטיים
מנכ"לית הרשות השנייה ביקשה להרגיע את ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד, שדרש לשלול לחלוטין השתתפות של ילדים בתוכניות ריאליטי
נציב תלונות הציבור ברשות השנייה: "לא היה מקום לבחור במעון פעוטות לביצוע משימה לתוכנית מציאות" ■ ערוץ 10: "חיתול התינוקות צולם באישור ההורים"
כ-70% מהציבור לא ירשו לילדיהם להשתתף בתוכנית ריאליטי ■ הפסיכולוגים מזהירים מפני ההתמכרות לפרסום וההתרסקות שאחריה, המועצה לשלום הילד מתנגדת, ואילו המפיקים משוכנעים כי הכול נעשה באופן אחראי, מקצועי ולא מזיק
רשויות הרווחה יוצרות מחדלים בשיבוץ ילדים במצוקה במשפחה אומנת לא מתאימה
לרשות השנייה הגיעו עשרות פניות של משפחות מאמצות נגד הפרסומת ■ לבקשת הרשות השנייה קיצרה תלמה את הפרסומת והשמיטה את הקטע העוסק באימוץ
חברות הסלולר שולחות בימים אלה לכל המנויים "טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון", בו יבקשו את אישור הלקוחות לחבילות השירותים השונות
חברת ההלבשה הצרפתית "ז'ור אפרה לון" חצתה את גבולות הטעם הטוב בקמפיין שמעורר סערה: תמונות של ילדות בתנוחות פרובוקטיביות לפרסום הלבשה תחתונה
אף אחד כמעט לא שם לב לקמפיין TNT, עד שהרשות להגנת הצרכן החזירה אותו לתודעה
הרשות להגנת הצרכן: בתמונות נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים ■ TNT בתגובה: "הדוגמנית הייתה בת 19 במועד הצילומים"