הסוכנות היהודית

כתבות אחרונות

 

הסוכנות היהודית על מאבק הסטודנטים: "צביעות וגזענות"

זאת לאחר שראשי אגודת הסטודנטים הקימו מאהל מחאה במעונות והציפו את לשכת שרנסקי, יו"ר הסוכנות היהודית, בטלפונים, עקב דרישת הסוכנות לשכן עולים חדשים במעונות בית ברודצקי

אורי חודי 23.07.2012

אמסלם: "הטענה שלמתגיירים אין שורשים יהודיים - סילוף"

ח"כ חיים אמסלם: על פי ההלכה, אדם אשר מקריב את חייו על מנת להשתייך לעם היהודי מכונה "זרע ישראל" ■ "החיילים מוכנים לסכן את חייהם כדי להגן על החברה היהודית"

קובי ישעיהו 22.02.2011

70% מהציבור אינם מרוצים מביצועי הממשלה בתחום ההסברה

כך עולה משני סקרים שנערכו ע"י חברת Market Watch ומכון טרומן ■ בעקבות אירועי המשט לעזה: עלייה בנכונות הישראלים והפלסטינים לפשרות - למרות פסימיות בשני הצדדים

חגית ברונסקי 30.06.2010

לינדנשטראוס ינסה להכפיף את קק"ל לביקורת המדינה

החלטת המבקר התקבלה בהמשך לתחקירים ב"גלובס", ועל רקע ניסיונו של המבקר לבדוק את פרשת ביתו הפרטי של שר החקלאות שלום שמחון, שם ביצעה קק"ל עבודת תשתית פרטית עבור השר

משה ליכטמן 02.06.2010

ארקיע שוברת את המונופול של אל על בהטסת עולים חדשים

באחרונה נתגלעו חילוקי דעות בין הסוכנות לבין אל על לאחר לקראת חתימת הסכם עדכני בין הצדדים דרשה אל על להעלות באופן חד צדדי את התעריפים שהיא גובה מהסוכנות בכ-5%

אורלי פלג מזרחי 29.11.2009

היזם יוסי דיאמנט מדיור לעולה הורשע בקבלת דבר במירמה

עם זאת, ביהמ"ש זיכה אותו מחמת הספק מעבירת זיוף ■ השופטת חיותה כוחן: "בשני התיקים עובר כחוט השני דפוס התנהגות עברייני של נוכל ורמאי, שניצל באופן ציני את תמימותם של המרומים שנתנו בו את אמונם"

נועם שרביט 12.11.2009

פעם שלישית ברציפות: קמפיין הסוכנות היהודית בראש דירוג הפרסומות המדוברות

Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

גם לאחר ה"עידון": קמפיין ההתבוללות ממשיך לעורר תגובות רבות בקרב הגולשים

לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

עקב התגובות בציבור: הסוכנות היהודית מרככת את קמפיין ההתבוללות

תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "הנעדרים" של הסוכנות היהודית

Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

משרד רה"מ והסוכנות היהודית משיקים "מלשינון" למניעת התבוללות

את המהלך ההסברתי מוביל יועץ התקשורת מוטי שרף, בשיתוף עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

שירות גלובס 02.09.2009

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 5