זאת לאחר שראשי אגודת הסטודנטים הקימו מאהל מחאה במעונות והציפו את לשכת שרנסקי, יו"ר הסוכנות היהודית, בטלפונים, עקב דרישת הסוכנות לשכן עולים חדשים במעונות בית ברודצקי
ח"כ חיים אמסלם: על פי ההלכה, אדם אשר מקריב את חייו על מנת להשתייך לעם היהודי מכונה "זרע ישראל" ■ "החיילים מוכנים לסכן את חייהם כדי להגן על החברה היהודית"
כך עולה משני סקרים שנערכו ע"י חברת Market Watch ומכון טרומן ■ בעקבות אירועי המשט לעזה: עלייה בנכונות הישראלים והפלסטינים לפשרות - למרות פסימיות בשני הצדדים
החלטת המבקר התקבלה בהמשך לתחקירים ב"גלובס", ועל רקע ניסיונו של המבקר לבדוק את פרשת ביתו הפרטי של שר החקלאות שלום שמחון, שם ביצעה קק"ל עבודת תשתית פרטית עבור השר
באחרונה נתגלעו חילוקי דעות בין הסוכנות לבין אל על לאחר לקראת חתימת הסכם עדכני בין הצדדים דרשה אל על להעלות באופן חד צדדי את התעריפים שהיא גובה מהסוכנות בכ-5%
עם זאת, ביהמ"ש זיכה אותו מחמת הספק מעבירת זיוף ■ השופטת חיותה כוחן: "בשני התיקים עובר כחוט השני דפוס התנהגות עברייני של נוכל ורמאי, שניצל באופן ציני את תמימותם של המרומים שנתנו בו את אמונם"
Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים
לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת
תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות
Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים
את המהלך ההסברתי מוביל יועץ התקשורת מוטי שרף, בשיתוף עם משרד הפרסום דרורי-שלומי
אלעזר שטרןבני גנץדני דנוןיאיר לפידיצחק הרצוגישראל במלחמהמינוי בכיריםנדל"ן: עסקאות נדל"ןנפתלי בנטעומר ינקלביץ'