זאת בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, בהם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ ■ הפעילות תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט
הרווח התפעולי הסתכם בכ-72.6 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח נקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל
80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה
מנכ"ל סופר-פארם מדבר עם חגי גולן על התחרות בשוק הקמעונאות; על כך שאין הבדל בין פולנים לישראלים ("הרי חצי מדינה הגיעה משם"); ועל הניהול של יעקב גלברד, אפי רוזנהויז, יונה פוגל וארז ויגודמן
כשנכנס לתפקידו כמנכ"ל רבוע כחול, וורמברנד לא האמין למראה עיניו: פירמה שקופאת על שמריה, ללא שיווי-משקל וללא תוכנית אסטרטגית ■ כדי להניע את החברה קדימה הוא הגה תוכנית לימוד למנהלי הארגון
הרווח הנקי של רבוע כחול ב-2009 ירד ב-26% ל-97.8 מיליון שקל, והרווחיות התפעולית ירדה בשיעור דומה והסתכמה ב-3.3% ■ היקף המכירות למ"ר ירד ב-2009 ב-4.5% ל-19,023 שקל - לעומת 71,230 שקל ברמי לוי
הוא הגיע לקבוצת BEE לפני כשנה וחצי כדי להבריא את ד"ר בייבי, אך גם כדי להרחיב את פעילות הנון-פוד של הקבוצה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על המאבק בתחום כלי הבית ועל הפוטנציאל העצום של משחקי מולטימדיה
ביוני 2007 חתמה שופרסל על הסכם עם אמות להשכרת 8 סניפים של רבוע כחול, אך לאחר מאבק הצליחה רבוע כחול להשאיר חלק מהסניפים בידיה ■ וורמברנד: "ההסכם נותן לרבוע כחול ביטחון לעשרות שנים"
השוואה בין שני הסופרמרקטים העירוניים שופרסל שלי ומגה בעיר ב-4 ערים מגלה פער קטן אך עקבי במחירו של סל מוצרים זהה ■ מגה בעיר עומדת בהבטחתה להיות זולה יותר, אך הפער בהשוואה לשנים קודמות הצטמצם
לפי האמירה השחוקה, "משבר הוא הזדמנות", אבל האם אפשר באמת לנצל אותו? ■ 5 מנכ"לים ישראלים מתוודים על הסיכון שלקחו כדי לא לבזבז את המשבר
הסתכם ברבעון השלישי ב-25 מיליון שקל ■ המנכ"ל זאב וורמברנד: "אנו צופים כי כבר בשנת 2010 יעמוד אחוז המכירות של המותג הפרטי על כ-10%"
למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד
זאת כחלק ממיזם כרטיסי המזון האלקטרוניים המעניקים אפשרות קנייה בכבוד בסניפי הרשתות ■ המהלך הוא בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 רשת, עיתון "גלובס" וחברת סלקאט
לירידה בהכנסות ברבעון השני, שהסתכמו ב-1.84 מיליארד שקל, "תרמו" גם המיתון במשק ועיתוי חג הפסח השנה ■ הרווח הנקי נפל ב-53% בשל עלייה במסים על ההכנסה והירידה ברווח התפעולי
כרטיס המועדון החדש יישען על מחזיקי כרטיס האשראי YOU ועל חברי מועדון "ביי אנד בונוס" ■ המטרה היא להגדיל את מספר מחזיקי כרטיס האשראי בקבוצה ל-150 אלף ולגייס 350 אלף לקוחות לכרטיס המועדון
קופת חולים מאוחדת