חברות מזון

כתבות אחרונות

 
קניות ברשת יוחננוף / צילום: כדיה לוי, גלובס

החגים והסגר השני תמכו בגידול של 9% במכירות המזון בחודש ספטמבר

מנתוני סטורנקסט עולה כי היקף המכירות בשוק המזון והמשקאות צמח ב-8.7% מתחילת השנה לסך של 32 מיליארד שקל • מדובר על תוספת כספית כוללת של 2.55 מיליארד שקל לעומת המכירות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019

שני מוזס 07.10.2020
רשת מזון /צילום:  Shutterstock  א.ס.א.פ קריאייטיב

תור הזהב של רשתות המזון: הנגיף הקפיץ את הרווחים והדגיש את חשיבות האונליין

בסיכום 2020 צפויות רשתות המזון להציג שנת שיא, עם גידול בהכנסות המצרפיות וברווח, כשרובן מעדכנות כי גם החודשים יולי ואוגוסט לוו בצמיחה משמעותית בצריכה • הנהנות העיקריות בתקופת הקורונה הן רשתות שמפעילות חנויות שכונתיות • בעקבות הדוחות הרבעוניים

שני מוזס 24.09.2020
דודי עזרא   / צילום: נטו

נטו ממשיכה למכור למוסדיים מניות החברה הבת נטו מלינדה

המימוש הנוכחי, בהיקף של 44 מיליון שקל, הוא השלישי במניותיה של החברה הבת בשנה האחרונה

שני מוזס 18.08.2020
עופרה שטראוס / צילום: שלומי יוסף

רק בישראל: המכירות המוגברות של שטראוס בשוק המקומי פיצו על הנזקים שגרם משבר הקורונה לפעילותה בחו"ל

קבוצת המזון הצליחה לשמור על יציבות במכירות וברווח הנקי ברבעון השני, תודות לביקוש המוגבר למוצריה בארץ ובעיקר למוצרי חלב, סלטים וממתקים בעיקר בחודשים מאי ויוני

שני מוזס 17.08.2020
מיכאל אטלן / צילום: שלומי יצהר

רפורמת הסימון האדום: באונליין דווקא ניתנה הארכה עד אוקטובר

ל"גלובס" נודע כי ברשות להגנת הצרכן הוחלט לתת אורכה של שלושה חודשים לסימון תזונתי בחנויות אונליין בשל משבר הקורונה, וזאת לצורך השלמת עדכון תמונות וכיתוב של פרטי מזון עם סימון אדום, שמשרד הבריאות ממליץ שלא לצרוך אותם

שני מוזס 23.06.2020
קניות ברשת יוחננוף / צילום: כדיה לוי, גלובס
בלעדי

חברות המזון מצאו כביש עוקף "חדש" להקטנת מוצרים, וההנחיות יוחמרו

התרגיל: השקת מוצר שמוגדר כ“חדש”, אך דומה מאוד למוצר קיים ונמכר באריזה מוקטנת • הרשות להגנת הצרכן בתגובה: גרסה נוספת למוצר קיים לא תיחשב כמוצר חדש

שני מוזס 23.06.2020
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

בחסות הקורונה: שוק המזון צמח ב–10% מתחילת השנה

אפקט הקורונה המשיך לתמוך בצמיחה בקניות ברשתות השיווק גם בחודש מאי • נתוני סטורנקסט מציגים גידול חריג בשוק שהתרגל לצמיחה מתונה בשלוש השנים האחרונות

שני מוזס 10.06.2020

אלי זוגלובק מפנה את כיסא המנכ"ל בחברת המזון שבבעלותו; רן אקרמן יחליפו

רן אקרמן, שימונה למנכ"ל זוגלובק בחודש ספטמבר, הצטרף לחברה לפני תשע שנים ושימש כמשנה למנכ"ל • אלי זוגלובק ימשיך לכהן כיו"ר פעיל

שני מוזס 10.06.2020
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

תודה למסעדות הסגורות: שוק המזון והמשקאות צמח במאי ב-4.2%

כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה

שני מוזס 09.06.2020
גיורא בר דעה/ צילום: איל יצהר

מנכ"ל שטראוס: "אנחנו רואים את עצמנו בצד האופטימי של המשבר; עולם המזון קריטי יותר לחיי אנשים"

קבוצת המזון שטראוס נהנתה מרבעון חיובי בישראל בהשפעת הפסח והקורונה, אבל נפגעה מעוצמתו של השקל • פרסום בסופרבול האמריקאי העלה את הוצאותיה של חברת המטבלים סברה ופגע ברווחיה

שני מוזס ואביב לוי 25.05.2020
האחים צביקה ויוסי ויליגר, בעלי ויליפוד / צילום: איל יצהר, גלובס

הקורונה הזניקה את מכירות ויליפוד, אך פגעה בתיק ההשקעות

חברת המזון רשמה הפסד של כ-18 מיליון שקל בתיק ההשקעות ברבעון הראשון • תרשום את החברה הבת ויליפוד אינטרנשיונל למסחר בת"א

שני מוזס ושירי חביב-ולדהורן 24.05.2020
דודי עזרא   / צילום: נטו

נטו צמיחה: ענקית המזון של דודי עזרא הרוויחה מהקורונה בגדול

בעוד שבהלת הקורונה סייעה לנטו להגדיל את מכירותיה לקמעונאיות המזון, פעילותה מול השוק המוסדי נפגעה בשל סגירת המסעדות, בתי המלון ואולמות האירועים

אביב לוי ושני מוזס 20.05.2020
בלעדי

בהשפעת הקיפאון בתחום ההסעדה: תנובה מקדימה את כניסתה לשוק הפסטה

את החדירה לשוק הקמעונאי תעשה חברת המזון באמצעות חברת דורו איטליאן פרודקט,
שהיא רכשה את השליטה בה לפני שנה • באופן חריג, החדירה לשוק תחל דווקא בחנויות הפרטיות

שני מוזס 18.05.2020
אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם, אייל מליס, מנכ"ל תנובה / צילום: יוסי זמיר, סיון פרג', כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

אחרי "שיגעון מרץ", המיתון מאיים גם על רשתות המזון

לאחר שבמרץ רשם שוק המזון את שיא כל הזמנים, באפריל נרשמה עלייה של 25 מיליון שקל בלבד במכירות ביחס לחודש המקביל • מתחילת השנה נמכרו מזון ומשקאות ב-14 מיליארד שקל • גורמים בשוק: נערכים לתרחיש של מיתון בהמשך השנה

שני מוזס 06.05.2020
פקק של אנשים בכניסה לסניף של רשת יוחננוף / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף המזון | ניתוח

שיא כל הזמנים במכירות המזון בחודש מרץ 2020: כ-4.4 מיליארד שקל

הסגר, סגירת המסעדות, חג הפסח וביטול החופשות בחו"ל הזניקו את מכירות המזון והמשקאות בישראל • במרץ 2020 הישראלים קנו ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד • רוב היצרניות רשמו צמיחה דו-ספרתית במכירות ברבעון הראשון של השנה

שני מוזס 16.04.2020

יצרניות המזון בונות כביש עוקף לרשתות, והוא כאן כדי להישאר

הציבור ממעט ביציאה לחנויות, וזמני המשלוח מרשתות השיווק ארוכים וממושכים - ומתקרבים לשלושה שבועות • המציאות הנוכחית ניפצה את המחסום שהיה לחברות המזון הגדולות בשל יחסיהן עם הקמעונאיות, והן מנסות עתה להגיע ישירות לצרכן

שני מוזס 06.04.2020

   12345678910   

   נמצאו 155 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 10