הקבוצה פנתה במכתב לרשתות השיווק הגדולות: "רשת שתשתף פעולה עם מהלך של העלאת מחירים עלולה למצוא את עצמה במוקד של 'שביתת קונים' מתמשכת"
(עדכון) - מנכ"ל שטראוס ישראל בדיון על יוקר המחיה בוועדת הכלכלה של הכנסת: "אנחנו עשינו את שלנו - ביצענו צעדים חסרי תקדים של הוזלות בעשרות מוצרים" ■ "אנחנו היינו הראשונים שאמרנו שבישראל החיים יקרים - וכן, גם בעולם המזון"
ארגוני הצרכנים הכריזו על חרם, גולשים משתוללים בפייסבוק - אך הצרכן הישראלי מתגלה במערומיו נוכח המבצעים המפתים של שטראוס ■ קמעונאי: "כאשר נותנים מבצע אטרקטיבי לצרכן הישראלי, לא מעניין אותו כלום"
ארגוני הצרכנים מגיבים לטענות מנכ"ל שטראוס ציון בלס בבדיקה מקיפה שמוכיחה כי השוקולד בישראל יקר מאוד בהשוואה למדינות מערביות ■ תוקפים גם את יוניליוור: מעלה מחירי שוקולד "ורד הגליל" בעקבות שטראוס - 13% מאז אוקטובר
(עדכון) - צפו בציון בלס: "הכל התחיל ממבצע מקומי בארה"ב לחטיפי שוקולד" ■ "אנחנו לא קובעים את המחיר הסופי לצרכן" ■ "אנחנו, בשטראוס, מזדהים עם המחאה החברתית הצודקת ומבינים את הכאב והקושי של הצרכנים בישראל"
"לאחר ניסיונות רבים הבנו שאין עם מי לדבר" ■ גם יוזמי חרם הקוטג' קראו להחרים את שטראוס מ-1 במארס, בשל פערי המחיר של חטיפי עלית בין ישראל וארה"ב
המחאה נגד שטראוס מתעצמת: יותר מ-12 אלף לייקים בדף הפייסבוק הרשמי של החרם על שטראוס ■ "הפכו אותנו ל'צרכנים שבויים', מאלצים אותנו לשלם כפול וגוזרים על חשבון כולנו קופון מטורף; שאלתם איפה הכסף? אז הנה הכסף"
זאת בשל התביעה שהגישה חברת סאני, ייבואנית הטלפונים והטאבלטים של סמסונג בארץ, נגד רשת גו מובייל העוסקת במכירת סלולריים
למה עוד לא נולדה בפייסבוק הישראלי קריאה להחרים חברה בגלל תנאי ההעסקה שלה?
ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"
החברה תכננה להעלות את מחירי מוצריה בשיעור של 10%-15% - אך חזרה בה
(עדכון) - מניית שטראוס נופלת בכ-3% בבורסה מחשש לחרם צרכנים נוסף ■ הכנסת תדון בסוגיית פערי המחיר ■ "טוויסט" נמכר בארה"ב ב-39 סנט ו"טעמי" ב-59 סנט - צפו בחשבונית מארה"ב ■ שטראוס: המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי
תנועת "מחאת הקוטג'" במכתב למנכ"ל שטראוס, בעקבות הפרסום שהעלה בפייסבוק גולש ישראלי בארה"ב לפיו "פסק זמן" נמכר שם ב-69 סנט בלבד ■ "מחירו של 'פסק זמן' עלה בשיא מחאת הקוטג' ביולי 2011 בשיעור של 5%"
לאחר לחץ ציבורי מסיבי, סובארו התחייבה להסיר קמפיין שהעלתה לאחרונה עם הכתובת "תג מחירון" שרוססה על גבי קיר לבן ■ החברה: "לא התכוונו לפגוע"
ב-2011 נטש הצרכן הישראלי את האדישות וגילה את העוצמה של התנועה. ומה ב-2012?
המלחמה הדיפלומטית בנושא הישראלי-פלסטיני דילגה לזירה הצרכנית ■ כיצד בא לידי ביטוי הלחץ של קבוצות פרו-פלסטיניות על חברות ישראליות הפועלות בחו"ל?
BDSארנון בר-דודהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםוולמארטיוקר המחיהישראל במלחמהמקדונלד'ססטארבקסרשתות חברתיות