בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו
כפי שנחשף ב"גלובס", רשות ההגבלים חוקרת חשד כי קוקה-קולה ישראל ניצלה את כוחה המונופוליסטי ■ תמיר הוא הדרג הבכיר ביותר שנחקר בפרשה
קמעונאים וספקים זועמים על כוונת לפיד להכניס עוד מוצרים לפיקוח ■ הערכות: המהלך של לפיד עלול לחתוך עשרות מיליוני שקלים מרווחי תנובה ושטראוס
לפי ידיעה שפרסמו הבלוגרים טל שניידר ותומר אביטל, מי שעדכנה את ח"כ ברוורמן בהצעת העבודה מתנובה שקיבלה היועצת הכלכלית שלו, מרב דוד, הייתה הלוביסטית עופרה שקד, המייצגת בין היתר את האינטרסים של טרה
גלאון: "זאת עוד דוגמה לכך שהאווירה המסיתה והאלימה יצאה משליטה, והיא מעודדת ציד מכשפות גלוי, מכוער ומפחיד נגד אנשים שמביעים את דעתם"
מנשה נוי קרא בראיון למגזין G ל"מרד במסים ובשירות בצה"ל" - ועורר סערה ■ גולשים לטרה בפייסבוק: "בושה וחרפה שאתם מעסיקים פרזנטור כזה"
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
הודיע לתנובה, שטראוס וטרה וכן לרשתות השיווק כי לא יוכלו למכור מוצרי חלב שדומים למוצרים שבפיקוח במחיר העולה על מחיר המוצר המפוקח
האיגוד: מהלך ההשקה של FUZE TEA הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים
מגישי הבקשה דורשים כי טרה תפסיק להציג את הגבינות כמוצרים "ללא חומר משמר", תאסוף את כל המוצרים שעליהם מוצג הכיתוב "ללא חומר משמר", או שתוסיף הבהרה כי "מצג זה אינו אמת" ■ טרה: אין חומרים משמרים במוצרינו
מנכ"ל שקם אלקטריק היוצא, בני גרינאפל, בכנס הקמעונאות: "היבואנים שומרים על הקמעונאים ודואגים שהמחירים באינטרנט לא יהיו נמוכים. יד רוחצת יד"
בעוד רשות ההגבלים חוקרת האם קוקה-קולה ישראל ניצלה את כוחה המונופוליסטי, בכירים בענף מאשימים את רשות ההגבלים: "הממונים בעבר טעו כשנתנו לספקיות גדולות לרכוש חברות בתחום פעילותן והפכו אותן לענקיות"
עפ"י החשד, קוקה-קולה ישראל התנתה את ההנחות על מוצרי קוקה-קולה ברכישת מוצרי טרה ■ בכירים בחברה נחקרו ברשות ההגבלים ■ ח"כ מרגלית: "מונופול שתוצאותיו הכספיות לא ידועות הוא מרשם בדוק לעליית יוקר המחיה"
הנוסחה להוזלת מוצרי החלב הרבה פחות מסובכת ממה שנדמה
שוק החלב אשתקד סימן בבירור את הירידה החדה של טרה, שאיבדה נתחי שוק ■ בטרה מייחסים זאת למעבר המורכב למחלבה החדשה שיצר חוסרים על המדף ■ שטראוס השיקה את מותג המעדנים JOY והתחזקה בקטגוריה
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםחלבחלב מתורבתטכנולוגיה: פודטקמוצרי חלבמחירי המזוןקוקה קולהשטראוסתנובה