מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות
בעולם מציינים היום את יום הצרכן - הנה רעיון לדרך לחגוג אותו בשנה הבאה כאן
לפי סקר של הרשות להגנת הצרכן במשרד התמ"ת, חלק ניכר מהעסקאות שבהן הוטעו הצרכנים הן בתחומי תקשורת סלולרית, שירותי אינטרנט, כבלים ולוויין
נבואות הזעם, שלפיהן הצרכן הישראלי יעשה שימוש לרעה בזכויות שניתנו לו, התבדו
סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים
אל תתפתו למשחקי מזל וטריוויה באינטרנט ובסלולר, אל תסמכו על נציג המכירות, אל תתעלמו מהאותיות הקטנות, אל תתפתו למתנות חינם, שימרו על כללי ביטול עסקה ועוד
משיטת "מצליח", דרך ערפול מכוון של תעריפים ועד סוכן מכירות שלא מספר את כל האמת - לרגל יום הצרכן הבינל', קבלו 10 שיטות שיווקיות שנועדו לבלבל אותנו כדי שנפתח את הארנק
לטענת המועצה, בנסיבות הקיימות אין זה צודק לחייב את מי מהצדדים לקיים את ההסכם כלשונו אם הוא כבר לא מעוניין בכך עקב שינוי הנסיבות
סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות
עו"ד ציפי איסר-איציק שלחה בשם אט"ד מכתב לשר בן-אליעזר, בו טענה כי בתי עסק רבים מטעים את הציבור בהציגם את מוצריהם כסביבתיים ■ התמ"ת: הנושא נמצא בטיפול במסגרת ההכנות להצטרפות לארגון ה-OECD
מנפילה במלכודת של הבטחות למתנות חינם ועד קנייה בסכומי-עתק במבצע שמעולם לא התקיים: מספר טיפים לצרכנות נבונה לרגל יום הצרכן הבינלאומי
שורת תיקוני חקיקה שנכנסים היום לתוקף משפרים את מעמדו של הצרכן ■ בין החוקים - ביטול עסקה למתן שירות; הגדלת האותיות הקטנות; מניעת ניצול מצוקה והטעיה; והחמרת הענישה בגין הפרת כללי השיווק לקטינים
מסקר שערך משרד התמ"ת עולה כי 60% מהישראלים לא יודעים שלחברה אסור לחדש חוזה באופן אוטומטי ■ רק 20% יודעים על חוק הטכנאים
יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן
מותג שיאמץ ערכים צרכניים ונורמות אתיות יהיה חסין יחסית בעת משבר כלכלי
לרגל יום הצרכן הבינלאומי החל היום, מעלה המועצה מדריך בנושא לאתר האינטרנט שלה מהסקר שערכה המועצה עולה עוד כי אצל 67% מהשכירים, המעסיק הוא זה שבחר את התוכנית הפנסיונית עבורם