יום הצרכן הבינלאומי

כתבות אחרונות

 

דוח "אמון הציבור" על ענף הסלולר: הכי פחות תלונות - נגד סלקום

מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות

אפרת אהרוני 15.03.2012

חבל על הכסף, חבל על הזמן

בעולם מציינים היום את יום הצרכן - הנה רעיון לדרך לחגוג אותו בשנה הבאה כאן

סטלה קורין-ליבר 15.03.2012

רבע ממשקי-הבית: האותיות הקטנות בפרסום מטעות אותנו

לפי סקר של הרשות להגנת הצרכן במשרד התמ"ת, חלק ניכר מהעסקאות שבהן הוטעו הצרכנים הן בתחומי תקשורת סלולרית, שירותי אינטרנט, כבלים ולוויין

אפרת אהרוני 14.03.2012

מישהו רוצה החזר כספי?

נבואות הזעם, שלפיהן הצרכן הישראלי יעשה שימוש לרעה בזכויות שניתנו לו, התבדו

אורית נוקד 17.03.2011

2 מכל 3 תלונות צרכנים ל"אמון הציבור" - על חברות תקשורת

סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2011

הרשות להגנת הצרכן מציגה: 10 הדיברות לצרכנות נבונה

אל תתפתו למשחקי מזל וטריוויה באינטרנט ובסלולר, אל תסמכו על נציג המכירות, אל תתעלמו מהאותיות הקטנות, אל תתפתו למתנות חינם, שימרו על כללי ביטול עסקה ועוד

אפרת אהרוני 15.03.2011

עובדים עלינו: 10 שיטות שיווק שגורמות לנו להבין פחות ולשלם יותר

משיטת "מצליח", דרך ערפול מכוון של תעריפים ועד סוכן מכירות שלא מספר את כל האמת - לרגל יום הצרכן הבינל', קבלו 10 שיטות שיווקיות שנועדו לבלבל אותנו כדי שנפתח את הארנק

מיכל רז-חיימוביץ' 15.03.2011

המועצה לצרכנות: ניתן לבטל חופשות ביפן עקב האסון

לטענת המועצה, בנסיבות הקיימות אין זה צודק לחייב את מי מהצדדים לקיים את ההסכם כלשונו אם הוא כבר לא מעוניין בכך עקב שינוי הנסיבות

אפרת אהרוני 14.03.2011

משלמים על עצלנות: כמיליארד שקל בשנה על טעויות בחשבון

סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות

אפרת אהרוני 07.03.2011

אדם טבע ודין לשר התמ"ת: מנע הטעיית צרכנים במוצרים סביבתיים

עו"ד ציפי איסר-איציק שלחה בשם אט"ד מכתב לשר בן-אליעזר, בו טענה כי בתי עסק רבים מטעים את הציבור בהציגם את מוצריהם כסביבתיים ■ התמ"ת: הנושא נמצא בטיפול במסגרת ההכנות להצטרפות לארגון ה-‏OECD‏ ‏

מירב אנקורי 16.03.2010

מסרתם את מספר הטלפון הסלולרי? הדרך לארנק שלכם פתוחה

מנפילה במלכודת של הבטחות למתנות חינם ועד קנייה בסכומי-עתק במבצע שמעולם לא התקיים: מספר טיפים לצרכנות נבונה לרגל יום הצרכן הבינלאומי

אפרת אהרוני 15.03.2010

חתמתם על עסקת סלולר? אפשר להתחרט תוך שבועיים

שורת תיקוני חקיקה שנכנסים היום לתוקף משפרים את מעמדו של הצרכן ■ בין החוקים - ביטול עסקה למתן שירות; הגדלת האותיות הקטנות; מניעת ניצול מצוקה והטעיה; והחמרת הענישה בגין הפרת כללי השיווק לקטינים

אפרת אהרוני 15.03.2010

סקר: הישראלים אינם מודעים לחוקים הצרכניים החדשים

מסקר שערך משרד התמ"ת עולה כי 60% מהישראלים לא יודעים שלחברה אסור לחדש חוזה באופן אוטומטי ■ רק 20% יודעים על חוק הטכנאים

אורלי פלג-מזרחי 14.03.2010

די להיות פראיירים: קבלו את 5 הטעויות הנפוצות ביותר של הצרכן הישראלי

יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן

אפרת אהרוני 16.03.2009

מצרכנות הזויה לצרכנות נבונה

מותג שיאמץ ערכים צרכניים ונורמות אתיות יהיה חסין יחסית בעת משבר כלכלי

שמואל ורשבסקי 15.03.2009

המועצה לצרכנות: 86% מהשכירים לא יודעים היכן מושקעים כספי החיסכון הפנסיוני שלהם

לרגל יום הצרכן הבינלאומי החל היום, מעלה המועצה מדריך בנושא לאתר האינטרנט שלה ; מהסקר שערכה המועצה עולה עוד כי אצל 67% מהשכירים, המעסיק הוא זה שבחר את התוכנית הפנסיונית עבורם

אפרת אהרוני 15.03.2009

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2