איזה סוגים של מנהלים בלטו בתקופת הקורונה, ואיך כדאי להתייחס לעובדים בעת המשבר
לערוך שינויים בקריירה בימי קורונה ובימי משבר בכלל – האם זה כדאי או שמא רעיון מטורף?
על מנהלים המציבים יעדים בלתי ריאליים, לעתים כטקטיקה להשיג מטרה סמויה של עצמם, ועל התוצאה הצפויה והעגומה
בימים אלה של עבודה מרחוק, של קיצוצים מאיימים ושל הסתגלות למצב חדש, עובדים רבים חוששים למקומם. אחת התגובות הנפוצות לחשש זה הוא התנהגות תלותית
איך אפשר להכניס חיוביות לתקשורת עם העובדים ולתרבות הארגונית בימים קשים?
מחקר חדש מארה"ב מראה כי 22%-35% מהעובדים חווים בימים אלו דיכאון בעקבות משבר הקורונה • גם החברות וגם העובדים יכולים להקל על המצב אם יכירו בו ויאמצו מספר פעולות
למה הם מקנאים בכם, איך תבחינו בכך, מה זה עושה לכם ולהם, ואיך מתמודדים עם הרעה החולה הזו?
תקופה של אי ודאות ומשבר היא תקופה של אמון שברירי מצד העובדים בארגון. למדו איך לשקם אותו
השינויים בסדרי העדיפויות, בסגנון התקשורת, בערכים האישיים ובסגנון הניהולי עלולים לפגוע במורל העובדים, ביכולתם לשתף פעולה, בנכונותם לקבל סמכות ובתפוקתם. מה יכולים מנהלים לעשות כדי להפחית את הפגיעה למינימום?
למה כל-כך חשוב לשמור עם קשר עם מעסיקי העבר, ובאילו דרכים קונקרטיות אפשר לעשות זאת ביעילות?
כך תתאימו את קורות-החיים לרוח התקופה ותתראיינו לעבודה חדשה בצורה נכונה
מה אפשר ללמוד ממנהיגים כמו טראמפ על ניהול משברים בעולם העסקי?
מה מלחיץ את העובדים שלכם, ואיך תוכלו להקל על הלחץ?
אתגרי המנהל כשהצוות שלו עובד מהבית - והדרכים להתגבר עליהם
מיהו מנהיג בעל ביטחון עצמי, ומתי הביטחון העצמי בעוכריו?
טקטיקת הכיסא הריק: מה ניסה נתניהו לעשות כשנעדר מדיון חשוב בכנסת, ומה עושים עם המהלך הזה מנהלי ארגונים?