ענף הממתקים הישראלי מגלגל 3 מיליארד שקל בשנה, ולמרות העלייה במודעות לנושא הבריאות והפחתת הסוכר - נהנה מעלייה בביקושים בתקופת המלחמה • לצד השחקניות המקומיות הגדולות מתרבים המותגים הבינלאומיים, ואת חנויות השוק הקטנות מחליפים סניפי רשתות שנפתחים בהשקעה גבוהה • הטרנדים משחקים תפקיד משמעותי, ו"הכוכב הבא" נקבע בטיקטוק ובאינסטגרם
סקר שביצע איגוד השיווק הישראלי בודק את רמת השימוש של אנשי שיווק בארץ בכלי בינה מלאכותית • 41% מהמשיבים אמרו כי הכלים חוסכים זמן ומאפשרים להתמקד בדברים אחרים בעבודת השיווק, ו-29% הצביעו על רעיונות חדשים ויצירתיות • אירועים ומינויים
ביוחננוף מבקשים להעניק 400 אלף שקל לסמנכ”ל הסחר ולתת לו מענק "עמידה ביעדים" - למרות שלא היה לו יעד • בכרמית מבקשים לחרוג ממדיניות התגמול ולהגדיל את עלות המשכורת החודשית למנכ"ל ל–115 אלף שקל
בעוד שענף המזון כולו עוסק בשינוי הרכבי המוצרים כך שיתאימו לעידן הסימון האדום, חברת הממתקים כרמית פונה לילדים עם מוצרים שיסומנו באדום, תחת הסיסמה: "כשמדובר בילדים – לא מתפשרים" • כרמית בתגובה: "הקמפיין תוכנן לפני כשנה, הקמפיין החדש יותאם לרוח התקופה"
חברת מוצרי הבנייה מציגה ירידה של 9% בהכנסות הרבעוניות ל-228 מיליון שקל וצניחה ברווח הנקי ל-23 מיליון שקל • יביא לה מזל? מנכ"ל מפעל הפיס לשעבר, עמרי לוטן, ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה הבת נירלט
החברה, הפועלת בתחומי מוצרי הצבע ופתרונות הבנייה, הציגה הבוקר ירידה של 5.8% בהכנסות ברבעון הראשון של 2019, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של כ-242 מיליון שקל • בשבוע שעבר מונה לתפקיד ממלא-מקום המנכ"ל נועם שצ'לקה, ולתפקיד היו"ר מונה ציון גינת
זאת לפי שווי חברה של כמיליון שקל • במסגרת ההסכם תשלם כרמית בניהולו של מתניה שוורץ כ-620 אלף עבור 60% ממניות חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור פיתוח ושיווק מוצרי מזון טבעיים
ל"גלובס" נודע כי המפעל יעבור ממרכז הארץ לאזור התעשייה ציפורית בנצרת, שמוגדר כאזור עדיפות לאומית א' • בעקבות המעבר, החברה בוחנת אפשרות לקבלת מענקים במסגרת החוק לעידוד השקעות הון, בנוסף להטבות מס משמעותיות שהיא צפויה לקבל
מפעל הממתקים הוותיק יעבור בתוך 4 שנים מראשון-לציון לגליל, לשטח שגודלו פי שניים משטחו כיום • עלות המעבר מוערכת בכ-80 מיליון שקל • החברה תקבל הטבות בשל המעבר לאזור עדיפות א'
מוצרי החברה יושקו תחת מותג אחר, וכרמית תהיה נותן חסות בלבד ■ המנכ"ל מתניה שוורץ: "החברה הייתה קפואה על השמרים, קצת מקובעת"
הפשרה שהושגה בספטמבר 2014 סיימה עשר שנים של מאבק משפטי, שנגע להכשלת ההחדרה של מותג השוקולד קדבורי לישראל ע"י כרמית
שטראוס תשלם לחברת כרמית סכום של 9 מיליון שקל ■ בנוסף, התחייבה להמשיך ולרכוש תוצרים מכרמית בהיקף של 50 מיליון שקל בשנים הקרובות
המשנה למנכ"ל שטראוס ומי שכיהן כמנכ"ל עלית העיד היום בפרשת כרמית-קדבורי
פרשת בלימת כניסתה של קדבורי לשוק הישראלי ע"י עלית הסתיימה בקנס של 5 מיליון ש' לחברה ■ במסגרת התביעה שמנהלת כרמית נגד עלית מתברר, כי הממונה דאז, דרור שטרום, אמר בחוות דעת פנימית: "תכלית מדיניות עלית הייתה לפגוע בתחרות"
מאיר גלבוע, לשעבר ראש מחלקת החקירות ברשות ההגבלים, אמר את הדברים בביהמ"ש במסגרת המשך הדיונים בתביעה של כרמית נגד שטראוס-עלית
(עדכון) - כרמית תבעה את עלית בטענה כי הכשילה את החדרת קדבורי ■ המנכ"ל לשעבר ראל גודמן: "חשבנו שהפתענו את עלית, והתברר שאנחנו הופתענו"
Limeאיגוד השיווק הישראליאסםארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'בונוסבינה מלאכותיתדליה טלאירועים ומינוייםיוחננוףמתניה שוורץ