יבואני הרכב עושים כל מאמץ כדי לפתות אותנו לרכוש רכב חדש בהנחה - החל משיתופי-פעולה עם מועדוני צרכנות ועד מבצעי טרייד-אין ■ קבלו את המדריך לקניית רכב חדש בהנחה
הלוביסטים בחשו, הסופרים התווכחו, הרשתות לחצו, השרים התווכחו, והחוק התגלגל מוועדה לוועדה ■ בינתיים, מעמד הספרות בישראל נשחק לטובת אחד פלוס שניים וארבע במאה
מי לא היה רוצה לזכות במכונית, בטיסה או בסכום כסף נאה? ■ "גלובס" בודק אילו כללים מחייבים את עורכי ההגרלות בפייסבוק - ובמה נוכל לזכות אם נהיה צרכנים חרוצים
סלקום הפסיקה את המבצע, אך בכוונתה בכל זאת להשיב למשרד התקשורת על החלטתו
החרפת התחרות היא תגובה למהלך האסטרטגי שבו נקטה שופרסל להסבת 32 סניפים לשופרסל דיל ■ המהלך פתח מוקדי תחרות חדשים במקומות בהם שלטו הרשתות הפרטיות
משרד התקשורת לא היה צריך להתערב בתחרות בין סלקום למירס על המגזר החרדי
אירופה ב-99 דולר לכיוון, טיסה ליעד שהנוסעים מגלים רק בעת ההמראה בכ-200 דולר לשני כיוונים וכרטיס לניו-יורק ב-666 דולר - כך מתמודדות חברות התיירות עם הביקוש הנמוך בחורף
סלקום מאמינה כי אם תדבר בפני משרד התקשורת, קיים סיכוי טוב שיתיר לה להמשיך במבצע שלה במגזר החרדי, למרות תלונת מירס שחשה נפגעת מהמהלך האגרסיבי של סלקום
לדרישת חברת מירס התערב המשרד בצעד חריג בהתנהלות בין החברות, מאחר שסלקום הפרה את תנאי הרישיון שלה ■ סלקום: "מדובר פגיעה קשה בתחרות"
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
מציעה 1,000 דקות לשיחות בארץ לקווים נייחים וניידים ב-49 שקל לחודש בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן ב-99 שקל לחודש
הימים האחרונים של דצמבר הם הזדמנות לקניות בהנחות ענק, כאשר לצד ענף האופנה אפשר ליהנות מעסקאות משתלמות גם בענף הריהוט והאלקטרוניקה ■ קבלו מפת מבצעים
"פוקס הודיעה בפרסומיה כי קיימת הנחה של 40% 'על כל החנות', כאשר בפועל ההנחה לא ניתנת למימוש במגוון פריטים" ■ פוקס: "אנו מקפידים על כל תו ותג של הוראות הגילוי הנאות"
חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן מבצעים המכריזים על דילים אטרקטיביים לחו"ל - אולם בדיקת "גלובס" מגלה: פעמים רבות הדילים אוזלים במהירות או שאינם אטרקטיביים מספיק
חברת דימנדטק פיתחה אלגוריתם שמתיימר לנבא בסבירות של יותר מ-90% אם המבצע, האסטרטגיה או הקונספט השיווקי יצליחו ■ מייקל ברום, סגן נשיא בחברה, מסביר איך זה עובד
הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול
הנחותבלאק פריידיימסחר מקווןנדל"ן: נדל"ן למגוריםסייבר מאנדייקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור