על-פי הודעת הרשת, בין היתר יירדו המחירים של ג'ל הכביסה קולון, שוקולד השחר, פסטה ברילה, קורנפלקס אלופים וכריות וניל
בסניפי מגה בעיר שעברו הסבה לפורמט המחודש מגה יעמוד מימוש תווי השי על 90% מערכם, ולא 100% כפי שנהוג היה עד כה ■ האם השינוי לגיטימי?
מוטי קרן אמר את הדברים בוועידת ענף המזון והקמעונאות של קבוצת שטיר ■ ליימן שליסל: "ההוזלה של מגה גורמת להרבה מהומות, אבל אסור לנו להתערב"
(עדכון) - "מגה בעיר" הכריזה על הוזלת 1,000 מוצרים - אבל חלקם עדיין יקרים יחסית ■ סימילאק 900 גרם יוזל ב-3% - אך מחירו עדיין גבוה ב-25% בהשוואה למתחרים; פסטה ברילה יקרה עד 36% יותר מהמתחרים
המנכ"ל מוטי קרן הכריז באחרונה כי יקצץ ב-10% את שטחי המסחר ברשת מגה
המתנה תישלח ללקוח בהודעת SMS לאחר ההצטרפות: 50 שקל למימוש ביולי ו-50 שקל למימוש באוגוסט ■ ניתן לצרף עד 5 מנויים וליהנות מ-500 שקל מתנה
על רקע הירידה החדה בביצועים, מנכ"ל מגה מוטי קרן גיבש תוכנית אסטרטגית, שנחשפה השבוע ב"גלובס", שאמורה להוביל למהפך בניהול ובמכירות ■ הבעיה: התוכנית לא פותרת את כישלון המותג מגה בול ועשויה לחתוך בשכר העובדים
בכוונת מגה להשיק תת-רשת פרימיום, להוזיל מחירים במגה בול ובמגה בעיר ולבצע שינוי ארגוני רחב, שיביא להוזלת עלויות השכר ועלול לגרור סכסוך עבודה
מתכננים על האש ביום העצמאות? בדיקת המועצה לצרכנות מגלה פערי מחיר שמגיעים ל-300% בין מוצרים זהים ברשתות שיווק שונות, החל מפחמים ועד בשר ומשקאות ■ הרשתות הכי זולות: רמי לוי ויינות ביתן ■ הכי יקרה: שופרסל שלי
היוזמה היא חלק מהתארגנות שהחלה באבן יהודה לפני כחצי שנה, ובמסגרתה מבצעים התושבים סקרי מחירים ומפרסמים אותם לתושבים
מאז כניסת יינות ביתן וויקטורי לתוך העיר, לא חייבים לנסוע רחוק כדי לקנות בזול ■ בדיקת "גלובס" באמצעות המרכז למחקרים צרכניים מגלה כי הן זולות משמעותית משופרסל שלי, מגה בעיר וטיב טעם ■ AM:PM - הכי יקרה בין 7 הרשתות שנסקרו
"מגה עוברת שינויים על מנת להחזירה לפסים רווחיים", כך אמר השבוע יו"ר קבוצת אלון, דודי ויסמן, ובכך רמז שהרשת סיימה את הרבעון הראשון במאזן שלילי ■ מה עובד לא טוב אצל ענקית הקמעונאות מגה, ומה אומרים על כך הספקים?
בנוסף הטיל ביהמ"ש על הרשת התחייבות בסך 50 אלף שקל להימנע ב-3 השנים הקרובות מהטעיית צרכנים דומה
לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות
קמעונאים קיבלו הצעה לרכוש את סניף מגה בול בחוצות המפרץ וסניפים נוספים ■ במקביל, רצפת המכירה צומצמה במספר סניפים של הרשת
ההנחה הופחתה מ-7% ל-4% ומחייבת הנפקת כרטיס ומסירת פרטים אישיים
יינות ביתןרשתות שיווקשיווק