סניפי "מגה" יוסבו לפורמטים של "מגה בעיר" או "מגה בול", ואילו תת-הרשת למגזר החרדי "שפע שוק" תשנה את שמה ל"זול בשפע" ■ שינוי הפורמט החרדי יעשה בהשקעה של 4 מיליון שקל
הרשת גם תשקיע 12 מיליון שקל בשדרוג מעדניות הבשר ומחלקות החלב ב-120 סניפי מגה בעיר
הסיבה: "טעות" ברישום של משקל הגבינה שקנה הצרכן - 2.6 ק"ג במקום 260 גרם ■ במקרה אחר הרשת גבתה מלקוח שקנה פסטרמה מחיר הגבוה ב-41% מהמחיר שכתוב על המוצר
המבצע אינו מותנה בסכום קנייה ■ מנגד, ברבוע כחול ובשופרסל הצהירו על מכירת מוצרים רבים ב-5 שקלים לקראת החגים - אך טוענים: לא ניגרר למבצעי העוף בשקל
הסניף, המשתרע על שטח של 1,500 מ"ר, הוא אחד מ-5 סניפי רבוע כחול שעוברים לשופרסל
זאת בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, בהם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ ■ הפעילות תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט
הרווח התפעולי הסתכם בכ-72.6 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח נקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל
גרשון קליין, קצב לשעבר ב"מגה בעיר", נאשם כי לאחר שפוטר פנה למנכ"ל הרשת, טען כי בידיו תמונות המעידות על כשלים תברואתיים שפרסומן יסב לרשת נזק בסך 30 מיליון שקל - ודרש מאות אלפי שקלים תמורת אי-הפרסום
רשתות המזון גובות על מוצרים אורגניים 25% יותר מהרשתות האורגניות ■ מהשוואה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי לרוב המוצרים האורגניים יקרים מהמוצרים המקבילים על המדף בשיעור ממוצע של 17%
הסניפים החדשים ייפתחו בבאר-שבע ובאילת ■ עם פתיחת החנויות החדשות מונה הרשת כ-120 סניפים
מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות
ביוני 2007 חתמה שופרסל על הסכם עם אמות להשכרת 8 סניפים של רבוע כחול, אך לאחר מאבק הצליחה רבוע כחול להשאיר חלק מהסניפים בידיה ■ וורמברנד: "ההסכם נותן לרבוע כחול ביטחון לעשרות שנים"
השוואה בין שני הסופרמרקטים העירוניים שופרסל שלי ומגה בעיר ב-4 ערים מגלה פער קטן אך עקבי במחירו של סל מוצרים זהה ■ מגה בעיר עומדת בהבטחתה להיות זולה יותר, אך הפער בהשוואה לשנים קודמות הצטמצם
למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
בדיקת "גלובס" מגלה יתרון לאתר שופרסל בידידותיות ובעיצוב, אך מחירים נמוכים יותר באתר רבוע כחול ■ בשני האתרים המגוון דל יותר מאשר בחנויות הלא וירטואליות, והחיפוש הראשוני עלול להיות ארוך ומייגע מהצפוי
יינות ביתןרשתות שיווקשיווק