על-פי התוכניות, המגזין אמור לצאת בסוף השנה ולהחליף את מוסף סוף השבוע של "מעריב" ■ בקבוצה מתכננים גם להשיק בעוד חודש חינמון יומי שיופץ בערב
למרות התחזיות הקודרות לתעשיית הדפוס, יש מגזינים שלא מפסיקים להתחזק ■ על הפרק: שיתופי-פעולה חדשניים שמיישמים בחוכמה את החיבור לדיגיטל
מגזין המתכונים עבר מהפך, והוא מתמקד היום בתרבות אוכל וטרנדים בתחום
המטרה: להגיע ל-40 מיליון בתי-אב ולהתמודד עם הירידה בהכנסות הפרינט
המגזין "גלילאו צעיר", שנחשב לנכס מבוקש, יימכר לסמנכ"לית מוטו, שירי אביב ■ בסך-הכול נמכרה הקבוצה בסכום האופטימלי שהוצע - 1.1 מיליון שקל
המשמעות: חשש כי מגזיני הקבוצה לא יצאו בחודש הבא ■ העובדים מתנגדים נחרצות למכירת המגזינים ל"תכלת" מקבצת אחוזת הירש, המחזיקה גם ב"מעריב"
גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן-צבי, מתנגד להמלצת מפרקת "מוטו" למכור את קבוצת המגזינים למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר
כך המליצו מפרקי הקבוצה ■ מו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר, הציע לקנות 9 מגזינים והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם
שני המציעים הם היחידים שהציעו רכישה של קבוצת המגזינים כולה, ועל כן נבחרו ע"י המפרקת עו"ד רחל כרמי כמועמדים הסופיים בהתמחרות
אמזון תנהל את הפעילות הדיגיטלית במגזיני הקבוצה: "ווג", "וניטי פייר" ו"גלאמור"
עוד מתעניינים בקבוצה: יובל סיגלר, מו"ל "טיים אאוט", ורו"ח אבישי עובדיה
עיקר ההצעות מתייחסות לרכישת מגזינים ספציפיים, וחלקן הגיעו מעובדים בקבוצה
הקריסה של קבוצת מוטו תקשורת היא לא עוד סיפור של התכווצות בענף המדיה ■ במקרה הזה מדובר בבעיות של הבעלים אילן ציוני דווקא בעסקיו האחרים, שהובילו לעצירת תזרים המזומנים לרשת המגזינים ■ מי עשוי לרכוש את הקבוצה?
לחברה 14 מגזינים, בהם "דרך האוכל", הורים וילדים", "נישה", "גלילאו", "מסע אחר" ואחרים ■ החברה כוללת 100 עובדים שכירים, עשרות רבות של עובדי פרילנס ובסיס של למעלה מ-100 אלף מנויים
המהדורה הבאה של המגזין "רולינג סטון", שעל עטיפתה מככב ג'וחאר צ'רנייב החשוד בביצוע הפיגוע במרתון בוסטון, עוררה את זעמן של כמה חנויות בארה"ב
אילן ציוניטיים אאוטיובל סיגלרלי-אור אברבךמוטו תקשורתמימון ישירעיתונותפיטוריםפירוק חברהשלמה בן צבי