מותגים בינלאומיים

כתבות אחרונות

 
מסקנות המדד

אוהבים מותגים, ועדיף שיהיו בינלאומיים

תרגמנו את ההעדפות הצרכניות של 3,500 נשאלי הסקר שלנו ל־7 תובנות מסכמות, ובהן: הישראלים אוהבים מותגים בינלאומיים אבל לא ממהרים לאמץ מותגים חדשים. מעריכים נוסטלגיה, ביקורתיים כלפי הבנקים, וגם: מתי מותג העל מדורג נמוך ממותגי המשנה שלו?

בר לביא 19.07.2023
גל פרלמן, מנכ''ל ושותף בחברת גלובל ברנדס גלרי / צילום: דן לב

בעל חברה ליבוא ושיווק מותגים בינלאומיים: "הרגולציה הכבדה גורמת בסופו של דבר לנזק היקפי"

גל פרלמן, בן 46 מקריית ביאליק, נשוי ואב לשלושה • מנכ"ל ושותף בחברת גלובל ברנדס גלרי • "הבנקים בימים אלה, ובענף שלנו בפרט, נזהרים. הם רואים את הענף כמסוכן ותזזיתי יותר, מכיוון שלא מדובר במוצרי צריכה כמו קוטג' או לחם, אלא במוצרי מותרות לאנשים מסוימים" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

אריאל ויטמן 14.11.2022
אם יעשו דקטלוניזציה לשוק המזון, התועלת לצרכן תהיה גדולה / צילום: פאול אורלייב

רוצים להוריד מחירים? אפשרו לרשתות זרות להיכנס לישראל

קשה להוריד מחירי מותגים, אך הניסיון של דקטלון מראה שכניסת מותגים פרטיים יכולה להטיב רבות עם הצרכן הישראלי

ד"ר יאיר אילת 08.09.2022
הפקולטה לניהול. תפקיד המותגים בעידן המגדר הפלואידי / צילום: Shutterstock

מה קורה למותג שרוצה לתמוך בקהילת הלהט״ב?

השנה כמעט כל מותגי ההנעלה המובילים הוציאו דגמי נעליים בצבעי דגל הלהט"ב לכבוד חודש הגאווה. אפילו חומרי ניקיון ומוצרים לחיות מחמד הצטרפו לגל. איפה עובר הגבול בין הבעת עמדה לסתם ציניות, ואיך מגיב לזה הציבור? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' דנית עין-גר 21.07.2022
אתלטים קנדיים לבושים בבגדי המותג לולו למון באולימפיאדת החורף האחרונה / צילום: Reuters, Carlos Osorio

מותגי האופנה שמציגים: איך להפוך ללהיט בישראל בלי אף חנות פיזית

המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה? • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

מיכל רז-חיימוביץ' 18.07.2022
הרווארד בגלובס. להחיות מותג עייף ולהמציא אותו מחדש / צילום: Shutterstock

איך אפשר להחיות מותג בן מאה שנה? 4 עקרונות שיעזרו לכל עסק להמציא את עצמו מחדש

ללמוד מאפל, ג'וצי ומקדונלד'ס - כך אפשר לבנות מחדש ולרענן מותג אפילו בן 100 שנה, ולהפוך אותו לרלוונטי וסקסי • שלושה סיפורים של מותגים ותיקים, שהצליחו לחדש את התעניינות הקהל ולדבר גם אל לקוחות חדשים עם ערכים מודרניים

Harvard Business Review 04.06.2022
פיקאצ'ו, אחת הדמויות האהובות בפוקימון / צילום: Associated Press, Shizuo Kambayashi

חייבים לתפוס את כולם: למה כל כך אוהבים את פוקימון?

25 שנה אחרי שפוקימון הושק, מאות אנשים הגיעו לדיזנגוף סנטר כדי להיות הראשונים שירכשו את המשחקים החדשים של פוקימון, Pokémon Brilliant Diamond ו- Pokémon Shining Pearl • "היום אני מתרגש הרבה יותר כשאני פותח משחק חדש", סיפר יניב ברטשניידר, בן 39 שמשחק מהילדות בפוקימון • מה הופך את המותג לכל כך מוצלח, ומה צופן לו העתיד?

נבו טרבלסי 11.12.2021
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה

מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם

41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי

גלובס 29.07.2019
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

רשמים מפסטיבל קאן: 3 מותגים שהצליחו לגעת באנשים

המדיה כבר לא שייכת למפרסמים. האנשים, אל תקראו להם צרכנים, הם בעלי המדיה האמיתיים כיום ■ מותגים חייבים לדעת כיום לגעת באנשים באופן כזה שיסכימו להעניק להם את המשאב היקר ביותר שלהם – זמן

רז מסינג 19.06.2014

המותג האמריקני The Children's Place בדרך לישראל

קבוצת פוקס חתמה בסוף השבוע על חוזה לקבלת הזיכיון בישראל. תפתח בישראל רשת חנויות למותג שיתחרה גם בעצמה ‏

אילנית חיות 30.06.2013

המרדף אחרי הלוגו: איך משיגים זיכיון לשיווק מותג בינלאומי נחשק?

"כמעט אין סיכוי לקבל זיכיון בלעדי אם אין ניסיון מוכח", אומרים המומחים ■ אבל 3 יזמים מוכיחים שאם אתה מפגין עקשנות, רצינות וקצת חוצפה ישראלית - אין דבר כזה "אין סיכוי"

ספיר פרץ 10.02.2011

100 המותגים המובילים: קוקה-קולה בראש; אפל צמחה הכי מהר

2010 היא השנה ה-11 ברצף בה מובילה קוקה-קולה את מדד המותגים העולמי של אינטרברנד ■ IBM במקום השני ■ BP נגרעה מהדירוג עקב הכישלון בטיפול בדליפת הנפט במפרץ מכסיקו

יעל גרונטמן 16.09.2010

מותגי-העל העתידיים: מוצרי חלב מסעודיה ושוקולד לבנוני

חברת המיתוג וולף אולינס: אפקט נדידת העושר יביא לכך שמותגים מהשווקים המתפתחים יירשו את מקומם של המותגים האמריקניים

פייננשל טיימס ושירות גלובס 21.07.2009

בדיקת "גלובס": מותגים בינלאומיים כמו נייקי, אפל, זארה ואיקאה יקרים יותר בישראל

התחושה שהישראלים משלמים יותר על מותגים בינל' מקבלת אישוש בשטח: "גלובס" מצא כי מותגים רבים אכן יקרים יותר בארץ מאשר במדינות-האם שלהם ; ובכל זאת, לא תמיד כדאי לחכות עם הקנייה לנסיעה הבאה לחו"ל

אורלי פלג-מזרחי 12.03.2009

   1   

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1