קמעונאיות המזון הציבוריות - שופרסל, רבוע כחול, רמי לוי, כמעט חינם וטיב טעם - מציגות צמיחה ברבעון הראשון של 2011 ■ עם זאת, בהוצאות של כולן חלה עלייה, והרווחיות התפעולית ירדה
אשתקד שוערך שווי הנכסים של חברת רני צים מרכזי קניות, המשמשים בחלקם את רשת כמעט חינם של האחים צים, לשווי של כ-95 מיליון שקל
(עדכון) - האחים עדי ורני צים מכרו בסה"כ 10% ממניות צים שיווק למשקיעים מוסדיים תמורת 47 מיליון שקל ■ הביקוש היה גבוה מההיצע ■ מגדל מתכוונת להגדיל את האחזקה בצים שיווק
"נמכור דירות 4 חדרים במגדל העמק, ערד ועפולה ב-700-800 אלף שקל לדירה", אומר צים ■ וגם: למה הוא לא יעז להיכנס לשוק הנדל"ן בת"א?
יגרפו לכיסם לפחות 40 מיליון שקל ■ סכום דומה חילקו ביניהם צמד בעלי השליטה ברשת המזון ערב הנפקתה בבורסה בת"א אשתקד
עדי צים, מבעלי רשת מחסני כמעט חינם, מגיב להודעות של תנובה ושטראוס על עלייה של 5%-7% במחיר מוצרי החלב: "תנובה ושטראוס מושכות את כל השוק לעליות מחיר; אין לזה הצדקה"
השוברים, המעניקים הנחה של 50% לקניות ברשת, נמכרו באתר "דיל היום" ■ מנכ"ל "דיל היום", אייל פלשטיין: "החיבור בין שתי החברות הוביל למבצע מטורף וחסר תקדים"
השר שמחון: "המדינה לא תסבול אפליה על רקע לאום" ■ בית הדין לעבודה: ייקבע שימוע לכל אחד מהעובדים בנפרד, והם ימשיכו לקבל את שכרם עד לפיטוריהם, ככל שיהיו כאלה
בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
משרד התמ"ת מבקש מביה"ד לבטל פיטורים על רקע לאום בסניף מודיעין של רשת כמעט חינם ■ ל"גלובס" נודע כי חלק מהעובדים הערבים החלו להתפרע על רקע לאומני - ופוטרו
שופרסל מצהירה כי תגיב לכל מבצע של המתחרים ■ מחסני כמעט חינם יוזילו את מחירי הבשר ■ רמי לוי: "שופרסל ורבוע כחול מנהלות קרב על האגו; השנה הזמנו פי שתיים מצות"
הרשת תשיק בקרוב כרטיס אשראי חוץ-בנקאי ותחל במכירת תווי קנייה ■ יו"ר כמעט חינם: "בתווי הקנייה יש פוטנציאל של עשרות מיליוני שקלים שאנחנו יכולים להרים מהרצפה"
ב-IBI בוחנים את השפעת העלאת שכר מינימום על רשתות השיווק: אמנם רוב עובדי הרשתות הגדולות מקבלים שכר מינימום, מה שיפגע בריווחיותן, אך הן גם גמישות יותר
החרפת התחרות היא תגובה למהלך האסטרטגי שבו נקטה שופרסל להסבת 32 סניפים לשופרסל דיל ■ המהלך פתח מוקדי תחרות חדשים במקומות בהם שלטו הרשתות הפרטיות
3.5 חודשים לאחר שהנפקתה הושלמה בקושי, נסחרת כמעט חינם בשווי של 577 מיליון שקל ■ המרוויחים הגדולים: האחים צבי ויוסי ויליגר, בעלי ויליפוד, שהשקיעו 18 מיליון שקל בהנפקה
מרבית המגעים מתנהלים מול ישראכרט, ששמה לה למטרה לכבוש את שוק האשראי החוץ-בנקאי ברשת הרביעית ■ כרטיס האשראי החוץ-בנקאי הפך לאפיק הכנסה נוסף של רשתות השיווק
אלטשולר שחםיינות ביתןנדל"ן: נדל"ן מניבערעורפסגותרני ציםרשות המסיםשומות מסשוק ההון