מפרסמים

כתבות אחרונות

 

וידיאו ותמונות: מה תהיה הפרסומת הסקסיסטית של 2012?

לרגל יום האישה 2012, תנועת ויצו תעניק את "אות הקלון השנתי למפרסם הפוגעני ביותר" ■ צפו בתמונות ובסרטוני הווידיאו ושפטו בעצמכם

יוסי ניסן 29.02.2012

לא מספקים את הסחורה

משרדי הפרסום ואנשי התקשורת מאשימים את כל העולם ואשתו במשבר שנחת עליהם

גבריאל אסולין 14.12.2011

סופרבול 2012: 3.5 מיליון דולר לספוט פרסום של 30 שניות

זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט

אדוורטייזינג אייג' 28.11.2011

Sortal: פלטפורמה לחיבור בין החנות הפיזית לדף בפייסבוק

Sortal מנסה לעזור למפרסמים להגיע לגולשים בפייסבוק: מצד אחד מדובר בחנות וירטואלית בתוך פייסבוק, אך מצד שני מדובר בכלי ליצירת מעורבות עם הגולשים עצמם

רועי גולדנברג 26.10.2011

ירידה חדה בפרסום מוצרי צריכה; תנובה צנחה ב-78%

בחודש וחצי של המחאה שוק הפרסום הכללי אמנם רשם עלייה של 8%, אך מותגים שנמצאו במוקד המחאות צמצמו משמעותית את היקפי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: שטראוס - המפרסמת הגדולה

קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

איך הופכים את הטאלנטים מ-YouTube לעשירים?

ב-YouTube הם להיט שמרתק מיליונים, אבל כוכבי הרשת מתקשים למקסם את הצד המסחרי של ההצלחה ■ מיזם חדש ינסה לגשר על הפער בין כוכבי YouTube, מפרסמים וחברות הפצה

אדוורטייזינג אייג' 28.04.2011

עד ההטרדה הבאה

אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים

דרור פויר 11.04.2011

הפרסומות בסופרבול 2011: הרבה רעש, מעט חדשנות

לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום

אבישי צדיק ויורם לוי 07.02.2011

פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל

סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר

יניב פוהורילס 06.02.2011

הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן: 77 מיליון שקל ב-2010

ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים

עינת פז-פרנקל 30.01.2011

2010: שנת המפץ הגדול במערכי הפרסום של חברות הסלולר

‎מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי

נתי יעקובי 24.01.2011

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

בן סילברמן: "החשש מהשתלטות השיווק על התוכן הוא נאיבי"

סילברמן, "ילד הפלא" של הטלוויזיה האמריקנית, מספר איך לא מכר את נשמתו לשטן כשבנה שיתופי תוכן מנצחים עם מפרסמים כמו אפל וסאבווי לסדרות "המשרד" ו"לרדת בגדול"

לי-אור אברבך 26.10.2010

האקזיט הבא? "כל מי שנכנס לעסק מקבל החזר השקעה מיידי"

אחרי שלקח חלק במכירת בורסת הפרסום Right Media ליאהו, בראיין או'קלי עובר לפרויקט הבא - חברת אפנקסוס ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר למה מסחר בשטחי פרסום בזמן אמת הוא אחד התחומים הכי צומחים ברשת

נועה פרג 16.08.2010

הצעת חוק: להבליט בפרסומות את המחיר המלא של המוצר

ח"כ דני דנון מציע לחייב את המפרסמים לציין באופן בולט בפרסומת את המחיר המלא של המוצר או השירות ולכתוב בגודל אות קטן יותר את תנאי המכר ■ במקרה שמדובר בתקופת התקשרות - יוצג המחיר המלא של כל התקופה

אפרת אהרוני 23.06.2010

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5