מפרסמים

כתבות אחרונות

 
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן

"בציבור יש ציפייה שהחברות יתגייסו - אבל שלא יתהדרו בזה"

בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים ■ הסיבה העיקרית: חשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים" על המצב ולקבל תגובה צינית מהצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 29/07/2014

שטראוס - המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה של 2014

20% מתקציבי שטראוס הושקעו בתקופה זו בפרסום בר המים תמי 4 ■ קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום עם עלייה של 15%

ענת ביין-לובוביץ' 16/07/2014

צופים בפרסומות? האפליקציה הזו תשלם לכם כסף על זה

האפליקציה הישראלית ADmi מציעה לגולשים 25-35 אגורות לכל פרסומת שבה הם צופים ■ המפרסמים זוכים במיקוד רב של קהל יעד מפולח ומדוייק שהזין את תחומי העניין שלו ובהתאם נחשף לפרסומות רלוונטיות

יוסי ניסן 03/04/2014

בוננזת המונדיאל: זכיין הטלוויזיה הברזילאי יכניס 600 מיליון דולר ממפרסמים

ערוץ "גלובו", שישדר בברזיל את כל 64 משחקי הגביע העולמי שיתקיים במדינה - סגר על עסקאות פרסום עם 8 חברות, ביניהן קוקה-קולה, יונדאי ונסטלה

מערכת גלובספורט 28/01/2014

גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס

יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%

ענת ביין-לובוביץ' 21/01/2014

הפרסום ב-2013: המפרסמים יצאו מהבונקר, הקריאייטיב לא

‎למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 19/12/2013

מחצית 2013: רשתות השיווק ממשיכות להוביל את ענף הפרסום

עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד

ענת ביין-לובוביץ' 17/07/2013

שיווק בסלולר: ההיי-טק התקדם ל-2013 - המפרסמים נתקעו ב-2010

ברמת השיווק, אם אתם מפרסמים מוצר סלולרי, למה לעשות את זה בטלוויזיה? זה אולי משתלם למשרד הפרסום שלכם, אבל לבטח לא לכם

גלעד בכר 27/02/2013

שנה שנייה ברצף: ירידה בהיקף הפרסום של רשתות השיווק ב-2012

שטראוס היא המפרסמת הגדולה ■ קטגוריית כרטיסי האשראי היא הצומחת ביותר עם גידול של 17% ■ חברות הסלולר נעדרות מטבלת 20 המפרסמים הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 16/01/2013

ירידה של 30% בהיקפי הפרסום בטלוויזיה בסופ"ש האחרון

עקב הרייטינג הגבוה, הפגיעה בהכנסות של זכייניות הטלוויזיה נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 18/11/2012

"חברות שימשיכו לשתוק לא יוכלו לגבות פרמיה על המותגים"

המחאה הצרכנית הכניסה את רוב המפרסמים לשיתוק, ועבור חלק מהשחקנים זה עשוי להפוך לאסטרטגיה ■ ואולם, אנשי הענף סבורים כי אסטרטגיית "הבונקר" טובה רק לטווח הקצר, ומי שיוותר על השיווק והפרסום הקלאסי עלול להינזק

ענת ביין-לובוביץ' 16/10/2012

קוקה-קולה, מקדונלד'ס ושורה של מפרסמים נגד מיקרוסופט

זועמים על החלטת מיקרוסופט לכלול בדפדפן אקספלורר 10 אופציה שגורמת לכך שמפרסמים ואתרים לא יוכלו לעקוב אחר התנהגות הגולשים ברשת

רועי גולדנברג 04/10/2012

ניתוח "גלובס": איך תרמה מדידת האתרים לפרסום ברשת?

מערכת מדידת הגלישה באינטרנט הפכה לסטנדרט בשוק הפרסום, אבל לא הרבה מעבר לכך ■ מהי ההשפעה על מנהלי אתרים, על משרדי הפרסום ועל המפרסמים?

רועי גולדנברג 11/06/2012

עוקפים את החסימות: פתרונות לאתרים שמאבדים הכנסות

הסטארט-אפ ClarityRay מציע פתרונות לאתרים שהכנסתם פוחתת בגלל גולשים שמדלגים על פרסומות ■ "צריך לשנות את המודל העסקי של פרסומות שקופצות מכל עבר ולתת לגולשים חוויה נקייה מפרסומות אבל באופן שיאפשר לאתרים להמשיך לחיות כלכלית"

רועי גולדנברג 28/05/2012

ענף הפרסום ממשיך לסבול מהמחאה - אך הצניחה נבלמה

מדד הפרסום ממשיך להצביע על רמת פעילות נמוכה ברבעון האחרון ■ המפרסמים הגדילו את הפרסום, הפקות הטלוויזיה התרבו, אך מחירי הפרסום בשפל של 7 רבעונים ■ על האופטימיות מעיבה גם האפשרות של התחדשות המחאה בקיץ 2012

ענת ביין-לובוביץ' 23/04/2012

צפו: החזייה של FIX נבחרה לפרסומת הסקסיסטית ב-2011

ויצו העניק את "אות הקלון" למפרסם הסקסיסטי ביותר ב-2011 לפרסומת של FIX, הקוראת לנערות לצלם עצמן בחזייה ולהעלות את התמונות לפייסבוק ■ באומן-בר-ריבנאי: "הנערות בסך-הכול התבקשו להצטלם כשהן מחזיקות את המודעה של FIX"

יוסי ניסן 06/03/2012

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5