ביהמ"ש חייב את חברת הנסיעות "אשת - ארגון שירותי תיירות" לשלם פיצוי של 15 אלף שקל לנוסע נכה שנאלץ לזחול לשירותים במלון בעת חופשה בווינה
יו"ר האגודה בני כפיר: "הטרגדיה במצדה וההתייבשות של חלק מבנות הקבוצה שנתקעה בנחל אוג מוכיחות שוב עד כמה חיוני שבראש כל קבוצת מטיילים מאורגנת יצעד מורה דרך ישראלי מורשה"
ויכוח על מחיר של חבילת נופש באילת הוביל לקטטה בין סוכן הנסיעות שהגיע למלון ולאחד האורחים שהזמין אותה ממנו ■ התיגרה תועדה במצלמות האבטחה שהוצבו בחדר האוכל במלון; אדם אחד הואשם בתקיפה ■ כך זה נראה
אל מנגנון ההשוואה המתבקש בין סוכני הנסיעות השונים כדאי להכניס ממד נוסף, הכולל אתרים בינלאומיים והזמנה ישירה מחברות התעופה ■ הפערים נעים בין שקלים בודדים ועד מאות שקלים לנוסע
לקוחה של סוכנות הנסיעות פינגווין שטסה לחופשת סקי בבולגריה טוענת כי הסוכנות לא טיפלה בנוסעים כיאות לאחר שהאוטובוס משדה התעופה, ובו כל המזוודות, עלה באש ■ פינגווין: "הקמנו חדר מצב וטיפלנו בכולם"
אלכסנדר אוסטרובסקי, יחד עם עם אסיר בשם עדיאל קורליאונה, נאשמים כי התחזו לסוכני נסיעות וגנבו כספים מלקוחות שהעבירו להם את פרטי כרטיס האשראי שלהם
על-פי פרסומים בתקשורת, הרוכש המיועד הוא עופר חודורוב, באמצעות חברת התיירות BTC בה שותפות גם כתר פלסטיק ומשפחת עופר
התאחדות סוכני הנסיעות צפויה לעתור לביהמ"ש במטרה למנוע הטלת מע"מ על מכירת כרטיסי טיסה הנרכשים באמצעות סוכני נסיעות בלבד (לא כולל אינטרנט)
רשמה ברבעון השני שיפור של 24% בהכנסות ל-95 מיליון שקל; וקפיצה של 35% ברווח הנקי ל-11 מיליון שקל ■ תחלק דיבידנד בהיקף 5.3 מיליון שקל
כך לפי דירוג גלובס 100 DUN'S לשנת 2014 ■ למרות ירידה של 9% במכירות הגיעה החברה לרמת הכנסות של למעלה ממיליארד שקל בשנה החולפת ■ 12 חברות התיירות המובילות רשמו יחד הכנסות של כמעט 7 מיליארד שקל
נגד החברה הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בגין גביית עמלה מבלי ליידע את הלקוחות ■ איסתא: "אנו פועלים בהתאם לחוק. נציג את ההוכחות בביהמ"ש"
אין כמעט מי שנוסע לחו"ל בלי הכנה מראש, אלא שמקורות המידע הנגישים באינטרנט הופכים מצד אחד את התכנון לקל ונוח, ומצד שני למאתגר בגלל עומס המידע ■ סקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס" מספק תמונת מצב
נוכל מכר לזוג ישראלי חוחפשה בלונדון, אולם סיפק לחברת הנסיעות פרטי תשלום מזויפים. התיירים שילמו (לנוכל) וקיבלו את החופשה, אולם חברת הנסיעות לא קיבלה תמורה. מי אמור לשלם את המחיר?
האתר מפסיק לעבוד עם ארקיע בשל קיצוץ בעמלות ושוקל למכור חבילות בעצמו
במקום להקליד TFS בקוד שדה התעופה, הקלידה סוכנת הנסיעות TRS - ושלחה את בני הזוג למסע מטלטל ■ צפו בסיפורם המלא - האם קיבלו החזר כספי?
סוכנות הנסיעות גוליבר בתגובה: "הופעה של החבילה באתר במועד מאוחר יותר היא בשליטת ובאחריות הספק. גוליבר פעלה בהתאם לכללים המקובלים"
איסתאאל עלהתאחדות סוכני הנסיעותחברות תעופהטיסותמיזוגים ורכישותנגיף הקורונהצ'ק איןתיירותתלמה נסיעות ותיירות