מנכ"ל סטארבקס: עד שהם יגבשו עסקה "הוגנת ודו-מפלגתית" בסוגיית החוב הפדרלי, ההכנסות וההוצאות ■ ההצעה זכתה לתמיכת מנכ"ל NYSE יורונקסט ומנכ"ל נאסד"ק OMX גרופ
מדד המותגים: ישראל ידועה בקפה איכותי, אז למה השחקן מ"נמלטים" דרש קפה אחר?
מדד המותגים: מרבצי לייקים דוממים, שגם הפרובוקטיבי שבסטטוסים לא יחזירם לחיים
חברות שונות ומפרסמים הבינו מזמן שהדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם הלקוחות היא לייצר נוכחות ברשתות החברתיות ■ צפו ברשימה: מהם המותגים השולטים בפייסבוק?
המלצה עם ארומה: במחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצים על מניית ענקית ממכר הקפה סטארבקס ■ "הצמיחה בארה"ב תזניק את תוצאות החברה"
הודיעה על העלאת מחירי אריזות הקפה ב-12%, זאת במטרה להתמודד עם עליית מחירי הפולים
בשבוע האחרון נרשמו 140 אלף עדכונים של לקוחות שנכנסו לאחד מסניפי רשת הקפה ■ הרשתות הציעו בתקופת החגים הנחות ללקוחות שעידכנו באפליקציה כי הם נכנסו לרשת
פורשה מצאה דרך יפה להוקיר תודה למיליון מעריציה בפייסבוק. בדיסני הלכו על סרטון
שלשום עלתה מניית סטארבקס בכ-4% ל-31 דולר, ומניית קראפט צנחה בכ-3% ל-30.87 דולר
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
בלי "באבא" שלוחש על אזנו טיפים ובלי אמונה במגע קסם, הוא ממשיך לרוץ קדימה בביטחון
פרופסורית לאנגלית ג'יין רוזנטל סירבה בתוקף לשתף פעולה עם השפה התאגידית הנהוגה ברשת בתי-הקפה סטאקבקס ■ עכשיו היא גיבורה מקומית בניו-יורק ומנהיגת המאבק ב"גרנדה" וב"ונטי"
טים קלי, שאימן את עובדי HP, אורקל, מיקרוסופט, ועכשיו גם את קבוצת אריסון, מאמין שהגישה הסמוראית של "להילחם עד כלות" לא עובדת בעסקים ■ שמנהלים טובים באמת יודעים לשחרר שליטה ■ ושניהול רוחני טוב לשורה התחתונה
רשת בתי הקפה דיווחה על גידול של 9% בהכנסות לרמה של 2.5 מיליארד דולר ורווח של 28 סנט למניה ברבעון, לעומת צפי אנליסטים להכנסות של 2.41 מיליארד דולר ורווח של 25 סנט למניה
הצרכנים בארה"ב מוציאים פחות על תוכניות הדיאטה היקרות שעושות כל מאמץ להשאיר אותם אצלן - אולם השחקניות החדשות בשוק, בהן קראפט ורשתות המזון המהיר, מקדמות תוכניות אחרות בסגנון "עשה זאת בעצמך"
ערב הסעודית, המדינה היחידה בעולם שאוסרת על נשים לנהוג, לא צפויה לבטל בקרוב את האיסור הזה ■ המלך עבדאללה, 86, דווקא רואה את הצורך בשינויים מהירים במדינה
גוגלהווארד שולץחמאסחרם צרכניםישראל במלחמהמטא (META)מקדונלד'סעבודה בימי קורונהקפהשיווק