בשלב זה לא ישווק בישראל כל הפורטפוליו הרחב של החברה הגרמנית, ויימכרו רק חמישה סוגי סוכריות גומי • בכך מרחיבה סידס את מגוון המותגים שהיא מייבאת לישראל, שכולל בין היתר את מותג החטיפים קורני, שוקולד Lindt ושיווק הוופלים של Tim Tam
זאת אחרי 24 שנה • מבחינת סידס מדובר בבשורה חיובית לאחר שאיבדה את ההפצה של חטיף מארס לפני כשנתיים • קורני הוא השחקן החמישי בגודלו בקטגוריית חטיפי הדגנים עם נתח שוק של 8%
לפי הודעת המשרד, "ציבור הצרכנים הסובל מאלרגיה מתבקש לקרוא את רשימת כלל הרכיבים שבכל מוצר, ולא להסתפק בתיבת המידע על רכיבים אלרגנים" ■ "החברה פועלת לעדכון הסימון. אין חשש לאיכות המוצרים המשווקים"
מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון
לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים
מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
המהדורה יוצרה במיוחד עבור ישראל בקו ייצור מיוחד בהולנד וקיבלה את אישור הרבנות הראשית בהולנד והרבנות הראשית בישראל
תבחן מקומות אסטרטגיים לפתיחת חנויות נוספות למותג חברת המיתוג הקמעונאי אידאה מיתגה את החנות
המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ
חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2004, והיא משווקת כיום בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, כולל מקומות בילוי וברים תחום משקאות האנרגיה בישראל נהנה בשנים האחרונות מצמיחה דו-ספרתית מדי שנה
יבואממתקים