סקר TGI

כתבות אחרונות

 
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

TGI: "ידיעות" מגדיל מעט את הפער מ"ישראל היום" בסופי שבוע

"ישראל היום" מוסיף להוביל בשיעור החשיפה למרות ירידה קלה, "ידיעות אחרונות" במקום השני ■ בגזרת העיתונים הכלכליים, "גלובס" מזנק בחציון ועוקף את "דה מרקר" ■ רדיו: גל"צ מובילה באקטואליה, אקו 99FM מובילה ברדיו האזורי

יונתן כיתאין 25/01/2017

"ישראל היום" חדל לפרסם את מספר עותקיו בסופ"ש

בעיתון נהגו לפרסם בעמוד השער את מספר העותקים שהודפסו, שעמד על עד 550 אלף עותקים בסופ"ש ■ לא ברור אם הופחת מספר העותקים שמודפסים ■ "ישראל היום": אין תגובה

יונתן כיתאין 23/01/2017

ה-TGI החרדי: "קול חי" הכי מואזן, "יתד נאמן" היומון המוביל

סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש

יונתן כיתאין 05/09/2016
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?

עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם

מני אברהמי 14/08/2016

TGI: "ישראל היום" נצמד ל"ידיעות"; "הארץ" מתרסק

החשיפה למהדורת ימי החול של "ישראל היום" בינואר-יוני: 39.7%, לעומת חשיפה של 34.9% ל"ידיעות אחרונות" ■ "מעריב הבוקר" מבסס עצמו כעיתון השלישי בחשיפתו

יונתן כיתאין 25/07/2016

TGI: תחנות הרדיו האזורי משתלטות; טל ואביעד מתחזקים

עוד מסקר TGI: הציבור ממשיך לשמור אמונים לתוכניות הבוקר של רשת ב', ובראשן "הבוקר הזה" עם אריה גולן ■ זינוק חריג ל"רדיוס" המשדרת בשרון

לי-אור אברבך 28/01/2016

סקר TGI ל-2015: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" רושם עלייה

"ישראל היום" שומר על ההובלה באמצע השבוע עם רמת החשיפה הגבוהה בישראל - 39.5% - יציבות לעומת שנת 2014 ■ "ידיעות אחרונות" מחזיק בחשיפה יומית ממוצעת של 35.4% - עלייה לעומת 2014

לי-אור אברבך 27/01/2016

TGI: "ישראל היום" העיתון הנקרא בישראל, "ידיעות" נחלש

עם זאת, עפ"י סקר TGI החצי-שנתי, "ידיעות אחרונות" עדיין מוביל בקריאה בסופי שבוע על פני "ישראל היום" ■ עלייה בחשיפה ל"מעריב" ■ ירידה בחשיפה ל"הארץ" ■ "גלובס" שומר על יציבות

לי-אור אברבך 22/07/2015

סקר TGI: עלייה בצריכת המדיה החרדית

העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%

לי-אור אברבך 31/03/2015
עיתונים עיתונות / צילום: תמר מצפי

סקר TGI: "גלובס" מזנק 21% בחשיפה במחצית 2 ב-2014

עיתון "גלובס" זינק ביולי-דצמבר לחשיפה של 5% ■ החשיפה ל"ישראל היום" ירדה לראשונה במחצית השנייה ל-38.9%, אך הוא עדיין העיתון בעל החשיפה הגבוהה בישראל ■ "ידיעות" עולה מ-34.5% ל-35.2%

לי-אור אברבך 26/01/2015

סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל אבל נחלש

תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"

לי-אור אברבך 18/09/2014

TGI: התחזקות משמעותית ל"ישראל היום", נפילה ל"הארץ"

עפ"י הסקר, "ידיעות אחרונות" מוביל בסופ"ש עם חשיפה של 38%, והוא עדיין מספק את חבילת סוף השבוע הנקראת בישראל ■ ומה מעמדו של "מעריב" בסקר האחרון שבו הוא מופיע כמותג עצמאי, לפני שהפך לחלק מקבוצת "ג'רוזלם פוסט"?

לי-אור אברבך 28/07/2014

סקר TGI: "ידיעות" ו"ישראל היום" עם חשיפה זהה - 37.7%

העיתון השלישי בחשיפתו הוא "פוסט", שמסיים שנה עם 8.2% ■ "סופהשבוע" מזנק ל-8.4% ■ גלגלצ - התחנה הכי מואזנת, 103FM מנצח ברדיו האזורי

לי-אור אברבך 20/01/2014

TGI: זינוק בחשיפת "גלובס" במחצית הראשונה של 2013

המחצית הראשונה של 2013 מתאפיינת בירידה בחשיפה הכללית לעיתונות המודפסת ■ "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" רשמו חשיפה זהה של 36.9% ■ "הארץ" הידרדר ל-5.4% ■ "סופהשבוע" רשם חשיפה גבוהה יחסית של 7.4%

לי-אור אברבך 21/07/2013

סקר TGI: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" מצמצם את הפער

‎למרות משבר הפרינט העולמי, סקר ‏TGI‏ משקף דווקא פריחה עבור תעשיית העיתונות ■ העיתון "מעריב" שילם את מחיר המשבר וירד בחשיפה

לי-אור אברבך 28/01/2013

סקר TGI: "מעריב" עולה בחשיפה לראשונה מזה שנים

במחצית הראשונה של 2012 עלה "מעריב" לשיעור חשיפה של 11.9%, לעומת 10.7% במחצית הקודמת ■ "ישראל היום" ממשיך להוביל בשיעור החשיפה

לי-אור אברבך 25/07/2012

   1234   

   נמצאו 58 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4