"ישראל היום" מוסיף להוביל בשיעור החשיפה למרות ירידה קלה, "ידיעות אחרונות" במקום השני ■ בגזרת העיתונים הכלכליים, "גלובס" מזנק בחציון ועוקף את "דה מרקר" ■ רדיו: גל"צ מובילה באקטואליה, אקו 99FM מובילה ברדיו האזורי
בעיתון נהגו לפרסם בעמוד השער את מספר העותקים שהודפסו, שעמד על עד 550 אלף עותקים בסופ"ש ■ לא ברור אם הופחת מספר העותקים שמודפסים ■ "ישראל היום": אין תגובה
סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש
עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם
החשיפה למהדורת ימי החול של "ישראל היום" בינואר-יוני: 39.7%, לעומת חשיפה של 34.9% ל"ידיעות אחרונות" ■ "מעריב הבוקר" מבסס עצמו כעיתון השלישי בחשיפתו
עוד מסקר TGI: הציבור ממשיך לשמור אמונים לתוכניות הבוקר של רשת ב', ובראשן "הבוקר הזה" עם אריה גולן ■ זינוק חריג ל"רדיוס" המשדרת בשרון
"ישראל היום" שומר על ההובלה באמצע השבוע עם רמת החשיפה הגבוהה בישראל - 39.5% - יציבות לעומת שנת 2014 ■ "ידיעות אחרונות" מחזיק בחשיפה יומית ממוצעת של 35.4% - עלייה לעומת 2014
עם זאת, עפ"י סקר TGI החצי-שנתי, "ידיעות אחרונות" עדיין מוביל בקריאה בסופי שבוע על פני "ישראל היום" ■ עלייה בחשיפה ל"מעריב" ■ ירידה בחשיפה ל"הארץ" ■ "גלובס" שומר על יציבות
העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%
עיתון "גלובס" זינק ביולי-דצמבר לחשיפה של 5% ■ החשיפה ל"ישראל היום" ירדה לראשונה במחצית השנייה ל-38.9%, אך הוא עדיין העיתון בעל החשיפה הגבוהה בישראל ■ "ידיעות" עולה מ-34.5% ל-35.2%
תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"
עפ"י הסקר, "ידיעות אחרונות" מוביל בסופ"ש עם חשיפה של 38%, והוא עדיין מספק את חבילת סוף השבוע הנקראת בישראל ■ ומה מעמדו של "מעריב" בסקר האחרון שבו הוא מופיע כמותג עצמאי, לפני שהפך לחלק מקבוצת "ג'רוזלם פוסט"?
העיתון השלישי בחשיפתו הוא "פוסט", שמסיים שנה עם 8.2% ■ "סופהשבוע" מזנק ל-8.4% ■ גלגלצ - התחנה הכי מואזנת, 103FM מנצח ברדיו האזורי
המחצית הראשונה של 2013 מתאפיינת בירידה בחשיפה הכללית לעיתונות המודפסת ■ "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" רשמו חשיפה זהה של 36.9% ■ "הארץ" הידרדר ל-5.4% ■ "סופהשבוע" רשם חשיפה גבוהה יחסית של 7.4%
למרות משבר הפרינט העולמי, סקר TGI משקף דווקא פריחה עבור תעשיית העיתונות ■ העיתון "מעריב" שילם את מחיר המשבר וירד בחשיפה
במחצית הראשונה של 2012 עלה "מעריב" לשיעור חשיפה של 11.9%, לעומת 10.7% במחצית הקודמת ■ "ישראל היום" ממשיך להוביל בשיעור החשיפה
גלובסגלי צה"לידיעות אחרונותישראל היוםלי-אור אברבךמעריבעיתונותרדיורשת ב'תאגיד השידור "כאן"