לטענת התובע, הנתבעות מטעות צרכנים במכירת מוצרי עוף טריים ארוזים מבלי להפחית את משקל אריזת המגשית מעריך כי מילועוף מרוויחה בשל כך כ-16 מיליון שקל בשנה, ואילו שופרסל מרוויחה כ-5 מיליון שקל בשנה
רמי לוי העלה בבוקר את מחיר העוף, אולם לאחר שנוכח כי שופרסל החליטה לדבוק במחיר הנמוך - הוריד מחדש את המחיר ל-3.60 שקל לק"ג
הורדת המחירים באה דווקא בימים שבהם מחירי העוף האמירו לשיא חדש בשל הסמיכות לחגים רמי לוי: "אנחנו לא עושים מבצעים כדי לגרור רשתות אחרות אלא בשביל הלקוחות"
בישולבשרדגיםהרשות להגנת הצרכןיוקר המחיהמועצת הלולענף המזוןפירותפסחקמעונאות