אם זרים פרסמו את אסונה של רונה רמון בטרם הוא נודע לה, לא צריך להצטרף אליהם
כך עולה מסקר של תפיסות הציבור לתקשורת שנערך ע"י מרכז המחקר פיו ■ המשבר הפיננסי גרם לירידה חדה במכירות המודעות והפרסומות ■ העיתונים המודפסים מאבדים קוראים לטובת העיתונות באינטרנט
בתוך הסערה סביב הספר על גלעד שליט, התקשורת שכחה את מי היא משרתת ואיך
על מה המהומה במסע ביבי לרוסיה? על המצב הזר לעיתונאי שלפתע לא יודע הכל
עיתונאים הפיצו שמועות שכוכבים הגיעו עם הזמרת ■ אמת בפרסום? אל תהיו לנו כבדים
מקור המתמצא במגעים מסר שניוז קורפ מינתה את גולדמן זאקס להפצת הידיעה על כוונתה למכור את חטיבת המדדים ■ דוברים רשמיים של ניוז קורפ ושל גולדמן זאקס סירבו להגיב
דודו טופז הביא את עצמו למקום שהביא, וכעת צריך לחדול מציד האשמים
צמרמורת אוחזת בי כשאני מדמיין את אירועי הבוקר הזה בבתי ילדיו של דודו טופז
כתב העת האמריקני מתקשה לשלם ריבית של 27 מיליון דולר לנושים ■ החברה הפכה ב-2006 לפרטית בעסקת ביי-אאוט ממונפת, וכעת היא כורעת תחת נטל החובות
אולי צריך יותר תקציב ושוטרים, לבטח צריך פחות עיתונות צהובה המלבה את המדורה
או שריבוי סיפורי הזוועה בזמן האחרון הוא רק פועל יוצא של ריבוי כלי התקשורת?
עיתון יום א' הוותיק ביותר בעולם סובל מירידה בתפוצה ובהכנסות מפרסום ■ בשנה האחרונה הפסידה גרדיאן מדיה גרופ, המוציאה לאור של "האובזרוור", כ-152 מיליון דולר
בכל פעם שעיתון יורד נמוך, העיתון השני יורד נמוך יותר כדי לנצח במלחמת הצהוב
נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל
3 אירועים השבוע מראים איך התקשורת הופכת סיפור למציצנות הכי שטחית שאפשר
מקגרו-היל, חברת הוצאה לאור, מנסה למכור את השבועון בתקופה שבה ההכנסות ממודעות פרסומת בירידה ומספר הרוכשים הפוטנציאליים של עיתונים וכתבי עת מצומצם מאוד
ynetאלונה בר אוןגלובסידיעות אחרונותישראל היוםעיתונאיםעיתונות מקוונתפיטוריםרדיורשתות חברתיות