מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי
ישקיעו 3 מיליון אירו בחברת הסטארט-אפ ההולנדית בלנדל, המאפשרת לגולשים לקרוא תכנים באינטרנט תמורת 0.20 אירו למאמר
האתר שבשליטת AOL כבר מפעיל 12 גרסאות בשפות שונות ברחבי העולם
הפיתוח של החברה הבריטית Sharewall מאפשר לגולשים לקרוא כמות מסוימת של תכנים בחינם - בתמורה לשיתוף כתבות ברשתות החברתיות שלהם
מבצע "צוק איתן" היווה גם הזדמנות יוצאת דופן עבור אתרי אינטרנט פחות גדולים לפרוץ לתודעה ■ "גלובס" סקר 4 אתרים שמבקשים להשמיע את קולם הייחודי
זאת בשיתוף עם בכיר לשעבר ברשת אל-ג'זירה ■ המטרה: לפנות לקהל הולך וגדל של אוכלוסייה שמחוברת לאינטרנט במזרח התיכון
מה הייתם מעדיפים לקרוא - את מה שחשוב ומשפיע על המציאות שלכם, או את מה שיהפוך לוויראלי וכולם ידברו עליו? ■ וגם: האם נכון לייבא לישראל את הטרנד מעבר לים, שלפיו משלמים לכותבים לפי הפופולריות של האייטמים שלהם?
שלל עצות מוזהבות יש בדוח שדלף מניו-יורק טיימס. יעזור? לא
מחקר של של ד"ר יוסי לוי-בלז מעלה כי 28% מהטוקבקים לכתבות ברשת על התאבדות מצדדות באקט האובדני
הכנסות ה"ניו-יורק טיימס" מפרסום בפרינט רשמו אשתקד ירידה של 7%, במקביל לירידה של 4.3% בהכנסות מפרסום בדיגיטל
3 שנים אחרי עסקת הענק שבה רכשה AOL את אתר התוכן "האפינגטון פוסט", הוא עדיין לא מצליח לעבור לרווחיות ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" מסביר המנכ"ל ג'ימי מיימן את אסטרטגיית ההתרחבות העולמית ואת המודל העסקי של האתר
3 כתבי עת בפורמט מגזיני רשת שנוסדו השנה מהווים אלטרנטיבה איכותית ומעמיקה לחלקים נרחבים בעיתונות המודפסת והמקוונת ■ המודל העסקי עוד לא מגובש לגמרי, אך המטרה ברורה: "יציאה מעיתונות המיינסטרים לדרך חדשה"
סקוף, העורך הראשי של העיתון המקוון "האפינגטון פוסט", מתארח השבוע בארץ בכנס INTV של זכיינית ערוץ 2 קשת ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא אומר: "אם עיתונאי לא חש בנוח לעשות שימוש במדיה דיגיטלית - הוא בצרות"
שוק התקשורת לא מצליח להרים ראש: בעיתונים היומיים מקצצים, ערוץ 10 והחדשות המקומיות שרדו משבר, והעתיד לא נראה מבטיח ■ פרויקט השכר 2013
המודל של אתר "הסאן" הבריטי אינו מאפשר לגולשים לקרוא אף כתבה ללא תשלום
העיתון "אל מונדו" היה הראשון שהקים בספרד שירות דיגיטלי מתקדם לקוראיו וביסס קהל מנויים בעידן החינמי ■ אך לדברי סגן עורך העיתון, חוליו מיראוואלס מרטין, כשתקציבי הפרסום צוללים ב-40% - לא בטוח כבר שגם זה יציל אותם
Viceגלובסהמרכז הבינתחומיחדשותלי-אור אברבךמדיה דיגיטליתעיתונאיםעיתונותרשתות חברתיותתוכן דיגיטלי