גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
בדצמבר השתלטו רשמית סלבריטאים גם על הפרסומות בדיגיטל ■ דורין אטיאס, נועה קירל ושחר חסון הצטרפו לפיוז טי, שרון פרי בפרובוקציה של פלאפון ונדב גדג' בקליפ למותג גרנייה
מדד דצמבר כולו כולל סרטונים שונים לאותו קמפיין - מפעלולי איפור בפרסומת למותג פיוז טי, דרך סרטון משותף של גידי גוב ותום יער לבזק ועד זינה המאמנת הקשוחה להוט בגילומו של שלום מיכאלשווילי
בטמפו נערכים עכשיו לתחילת הייצור של נסטי בארץ ללא מים מינרליים וגם להפסקת מבצעי הכסאח על המותג ■ והצרכן? הוא כנראה ישלם יותר
המהלך כולו זכה ל-17% שיתופים של צופים בחודש יולי ■ כוכבים אחרים שהשתתפו בקמפיינים במדד: ליאת הר-לב, נועה פילטר, יובל סמו ו-Google Street View
בעוד רשתות אחרות קיבלו מחיר מבצע על נסטי לפני פסח, באסם סירבו להציע מבצע לשופרסל, ולכן ברשת שקלו לצמצם את מקומו של המותג על המדפים ■ בשופרסל ובאסם מכחישים: אין סכסוך מסחרי ■ מכירות נסטי ירדו ב-16% מתחילת השנה
האיגוד: מהלך ההשקה של FUZE TEA הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים
איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"
מיתוג מדויק ואישי חיבר אותנו השנה למשקה שתמיד אהבנו, החזיר לנו האמון בבנק ואפילו גרם לנו לשנות המפה הפוליטית ■ באיגוד השיווק הישראלי סימנו את המהלכים שעיצבו את התקופה, ושהונעו לראשונה אי-פעם ע"י הצרכנים
הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות
הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד