פיוז טי

מותג התה הקר של קוקה-קולה

כתבות אחרונות

 
קמפיין טורנדו / צילום מסך

מזגן עילי: טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2017
פרסומת בזק /  צילום: מסך

מדד הפרסומות המדוברות בדצמבר: הבית החכם של בזק בראש

בדצמבר השתלטו רשמית סלבריטאים גם על הפרסומות בדיגיטל ■ דורין אטיאס, נועה קירל ושחר חסון הצטרפו לפיוז טי, שרון פרי בפרובוקציה של פלאפון ונדב גדג' בקליפ למותג גרנייה

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2017
מתוך קמפיין פיוז טי ביוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בדצמבר: פיוז טי בראש

מדד דצמבר כולו כולל סרטונים שונים לאותו קמפיין - מפעלולי איפור בפרסומת למותג פיוז טי, דרך סרטון משותף של גידי גוב ותום יער לבזק ועד זינה המאמנת הקשוחה להוט בגילומו של שלום מיכאלשווילי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2017

נסטלה העבירה את הזיכיון על המותג נסטי מאסם-נסטלה לטמפו

בטמפו נערכים עכשיו לתחילת הייצור של נסטי בארץ ללא מים מינרליים וגם להפסקת מבצעי הכסאח על המותג ■ והצרכן? הוא כנראה ישלם יותר

אילנית חיות 06.11.2016
קמפיין הוט בן אל תבורי וסטטיק / יוטיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב ביולי: שיא להוט בזכות סטטיק ובן אל תבורי

המהלך כולו זכה ל-17% שיתופים של צופים בחודש יולי ■ כוכבים אחרים שהשתתפו בקמפיינים במדד: ליאת הר-לב, נועה פילטר, יובל סמו ו-Google Street View

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2016

מתיחות בין אסם לשופרסל על רקע קיפוח במבצעים למותג נסטי

בעוד רשתות אחרות קיבלו מחיר מבצע על נסטי לפני פסח, באסם סירבו להציע מבצע לשופרסל, ולכן ברשת שקלו לצמצם את מקומו של המותג על המדפים ■ בשופרסל ובאסם מכחישים: אין סכסוך מסחרי ■ מכירות נסטי ירדו ב-16% מתחילת השנה

אילנית חיות 05.05.2016

איגוד השיווק: FUZE TEA - ההשקה המנצחת של 2013

האיגוד: מהלך ההשקה של FUZE TEA הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים

שירות גלובס 22.05.2014

מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן - איש השיווק של חודש יולי

איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי‏ וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"

אילנית חיות ‏ 23.07.2013

נוסחה מנצחת: המהלכים השיווקיים שהגדירו את 2013

מיתוג מדויק ואישי חיבר אותנו השנה למשקה שתמיד אהבנו, החזיר לנו האמון בבנק ואפילו גרם לנו לשנות המפה הפוליטית ■ באיגוד השיווק הישראלי סימנו את המהלכים שעיצבו את התקופה, ושהונעו לראשונה אי-פעם ע"י הצרכנים

אפרת אהרוני 21.07.2013

תחרות פרסי האפי: השקת פיוז טי זכתה בפרס הגרנד אפי

הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2013

שוק התה הקר רותח: פיוז טי של קוקה-קולה גובר על נסטי

הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד

אילנית חיות 27.06.2013

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1