גולן ממשיכה לבצר את מעמדה כמגייסת הגדולה בשוק הסלולר: גייסה במאי 14,500 מתניידים; הוט מובייל עם 10,200 מנויים ■ בין חברות הסלולר הוותיקות, סלקום ננטשה הכי פחות ■ ממשיכה מגמת הנטישה המואצת ביופון
גיל שרון מנכ"ל פלאפון בשיחה עם "גלובס": "אני מאמין שיאשרו לפלאפון וסלקום אישור להקמת רשת משותפת פסיבית"
חברת הסלולר פלאפון הרוויחה ברבעון הראשון 108 מיליון שקל ■ ההכנסות הסתכמו בכ-917 מיליון שקל - ירידה של כ-5% לעומת אשתקד ■ פרטנר איבדה ברבעון הראשון 20 אלף מנויים, וסלקום איבדה 43 אלף
חתמה הסכם עם א.ד.י מערכות לרכב חכם ותשווק סימים שיאפשרו ליבואניות הרכב להציע מגוון מוצרי תוכן ומולטימדיה בכל רכב ולא רק ברכבי יוקרה
בניגוד לקודמו, לשר התקשורת ארדן חשוב לקבוע איך יראה שוק הסלולר, ולא להותיר זאת לכוחות השוק ■ מסמך המדיניות שפרסם חושף את כוונותיו להשאיר בידיו כוח רב, אך גם לחזק את המפעילים החדשים ולצמצם אתרים ■ ומה עם מכרז התדרים?
ביהמ"ש: "התרשלות רבתי של פלאפון, פגמים חמורים בהתנהלותה המעידים על כשלים חמורים בתהליכי העבודה, שדורשים 'טיפול רוחב' של הגורמים המתאימים"
בעקבות פרסום מסמך המדיניות של משרד התקשורת המתיר לחברות לחלוק רשת משותפת מלבד התדרים, החלו החברות במגעים להסכם חדש ■ בשורה התחתונה המשמעות היא חיסכון אדיר שיכול לנבוע לשתי החברות
אחד הסעיפים במדיניות צפוי לאפשר לשתי החברות לשתף פעולה ביניהן כמעט בכל רמת הרשת, מלבד התדרים ■ כפי שנחשף בגלובס: ארדן הולך על 3 רשתות סלולריות בסך הכל
(עדכון) - התקלה הייתה ככל הנראה ברשת תקשורת הנתונים של החברה, והיא שיבשה קבלה והוצאת שיחות למשך זמן קצר
פירמת BDO זיו-האפט בחנה את שוק הסלולר המקומי והגיעה למסקנה שקונסולידציה היא רק עניין של זמן
מבחינת מחיר ושירות, סלקום וגולן טלקום מציעות את העסקה המשתלמת ביותר ■ לאורנג' מעט תלונות אבל מחיר גבוה ■ לפלאפון מחיר נמוך יחסית אך הרבה תלונות ■ והחברות הקטנות? המחיר משתלם - אך בשירות יש מקום לשיפור
לטענת התובע, החברה לא חסמה את השירותים כחוק, מה שאיפשר לבנו להזמין "שיר בהמתנה" ■ את הנזק לקבוצה הוא אומד ב-3.75 מיליון שקל
מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר מוביל את הקו התקיף נגד מתן ההיתר, ורוצה שהוא יינתן רק בנובמבר
משרד התקשורת: פלאפון, סלקום, אורנג' והוט מובייל לא הודיעו למנוי באמצעות מסרון, בזמן הרישום לשירותי תוכן, אודות הפרטים המלאים של השירות
פרטנר אמנם מובילה, אך השורה התחתונה של כל התחום די מאכזבת: לסלקום אין בכלל עמוד פייסבוק, לפלאפון אין אתר שמותאם למובייל, וגם חברות הסלולר הקטנות לא מנצלות את הפלטפורמה הדיגיטלית כדי לעשות את ההבדל
החשש בעיקר מפני שפלאפון עשויה לעתור לבג"ץ כנגד החלטה כזאת, ולכן ההמלצה של הדרג המקצועי היא להתיר לפרטנר השקה מוקדמת רק בסוף השנה ■ משרד התקשורת: הנושא נמצא בטיפול אינטנסיבי
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהוט מוביילחברות סלולרסלקוםפרטנרפרסומותרן גוראון