משרד יחסי הציבור "שלמור תקשורת" ינהל את פעילותה התקשורתית של חברת הסלולר פלאפון לצד דוברת החברה נוי קדם
התחרות בשוק הסלולר, כפי שראינו בסוף השבוע שעבר, אינה עוצרת לרגע, ונדמה כי המשאלות של חלק מהשחקנים שהתחרות תתמתן אינה נראית באופק
זאת בעקבות המהלכים האחרונים בשוק ובעיקר המהלך של 012 מובייל ושל גולן טלקום, שהמשיכו במבצעים אגרסיביים אחרי שנראה שהתחרות בסלולר נרגעה
המבצע הוא לשתי תוכניות של חבילות ללא הגבלה לשיחות והודעות וכן גלישה עד 1 או 3 ג'יגה לחודש ■ בתום החודשיים המחיר יעלה ל-99 ו-119 שקל בהתאמה
במסגרת הסכם ה-MVNO בין שתי החברות על גבי הרשת של פלאפון, האחרונה תספק לסלקט תקשורת שירותי זמן אוויר, סמס וגלישה ■ לסלקט תקשורת תוקצה הקידומת 055-70XXXXX, והיא קיבלה רישיון לשמש כמפעיל סלולרי ממשרד התקשורת
זאת למרות הרפורמות ■ 48% מהתלונות נמצאו מוצדקות - עלייה של 21% לעומת 2011 ■ את כמות התלונות שנמצאו ראויות לבדיקה מובילה פלאפון
מונתה לסמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי, אחרי 3 שנים כמנהלת אגף
רונית מרכוס, שהייתה אחראית על החטיבה הגדולה בפלאפון שמונה כ-2,000 נציגי שירות ומכירה, תסיים את תפקידה במחצית יוני 2013
חברת הסלולר רשמה ירידה של 34% ברווח השנתי ■ הרווח הרבעוני ירד בשיעור דומה ל-134 מיליון שקל ■ ההכנסות של פלאפון בשנת 2012 ירדו ב-20% ל-4.46 מיליארד שקל, וירדו ברבעון הרביעי ב-17.1% ל-1.03 מיליארד שקל
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה שללא מבצעים המחיר גבוה משמעותית: כל החברות החדשות מציעות לחבילות ללא הגבלה מחיר מחירון של 80-100 שקל בחודש, ובחברות הותיקות המחיר אף גבוה יותר ■ צפו בטבלה המלאה
(עדכון) - החברה מסבירה כי התקלה התרחשה ברכיבים בתת רשת הנתונים, שאחראית על הגלישה הסלולרית ■ פלאפון: התקלה השפיעה על 20-30% מהגולשים ברשת בלבד
מנתוני הגיוס בשוק הסלולר לחודש פברואר 2013 עולה כי גולן טלקום רשמה את הגיוס נטו הגבוה ביותר בשוק - 9,880 מתניידים ■ פרטנר איבדה רק 2,883 מנויים בזכות 012 מובייל, פלאפון - 11,260 מנויים, וסלקום - 10,865 מנויים
בפני פלאפון עומדות מספר חלופות במכרז: לבחור בספק אחד שיקים עבורה את הרשת החדשה, נניח או אריקסון או נוקיה-סימנס, או לעבוד עם שני ספקים במקביל ולחלק ביניהם את העבודה
מעלות: "הפרופיל הפיננסי של החברה ממשיך להיות מושפע לרעה מגמישות פיננסית מוגבלת כתוצאה ממדיניות דיבידנד אגרסיבית ומהערכתנו לעלייה מתונה ברמות המינוף בזמן הקצר"
"גלובס" בדק אילו חברות תקשורת - וחברות סלולר בפרט - מספקות שקיפות על התעריפים ומאפשרות התחברות עצמאית באינטרנט ■ המדריך ללקוח העצמאי
מנכ"ל משרד התקשורת ביטל בקשה ששלח אגף ההנדסה במשרד בעקבות התקלה בפלאפון ■ הבקשה נועדה לברר האם ישנן נקודות כשל ברשתות הסלולריות ■ בר-טל: "נושא שרידות הרשתות מטופל מול צה"ל ומערכת הביטחון"
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהוט מוביילחברות סלולרסלקוםפרטנרפרסומותרן גוראון