(עדכון) - המייסד האגדי של המגזין החושפני מתכנן לרכוש יתרת המניות בפרמיה של 40% ■ רוצה להפוך את החברה מציבורית לפרטית ■ המתחרה פנטהאוס: הצעה נגדית מתגבשת כבר עכשיו
חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות
לדברי יו הפנר, מייסד המגזין, הדבר שקוראיו הכי רוצים לראות הוא נשים ערומות, ולכן החוויה התלת-מימדית מספקת להם חוויה חדשה שעוד לא התנסו בה במסגרת "פלייבוי"
תשקיע כחצי מיליון שקל בהשקת סדרת הבישום והטיפוח לגבר של המותג, הפונה בעיקר לצעירים
יו הפנר ואחרים תרמו 12.5 מיליון דולר כדי לפדות את השטח מיזמים שביקשו לבנות על הגבעה
לאלה שניגשים כבר למכשיר כדי להוריד את האפליקציה נבשר: אין תמונות עירום מלא - בהתאם להנחיות אפל ■ בכיר ב"פלייבוי": "עכשיו לא תוכלו לטעון שאתם קונים את המגזין רק בשביל המאמרים"
Iconics Brand Group היא המועמדת לרכישת החברה, שבמרכז עסקיה מגזין הגברים הוותיק ■ תפוצת המגזין ירדה ב-9.2% ל-2.45 מיליון גליונות ב-6 החודשים הראשונים של 2009
יו"רית ומנכ"לית פלייבוי אנטרפרייזס, כריסטי הפנר, מתכוונת לפנות את מקומה בשנה הבאה הפנר היא בתו של מייסד המגזין "פלייבוי", יו הפנר, והיא משמשת בתפקיד מזה 20 שנה
כזכור, מימד תבעה כ-1.8 מיליון שקל מ חברת פליי.טי.וי, זכיינית הערוצים פלייבוי ואדולט, בטענה להתחמקות מתשלומים כעת טוענת פליי.טי.וי בכתב ההגנה לתביעת מימד כי החוזה שלה עם מימד בוטל כדין
חסון, בעל השליטה בחברת פליי.טי.וי, זכיינית הערוצים "פלייבוי" ו"אדולט", טוען כי מימד הגישה באחרונה תביעה נגד פליי.טי.וי בשל מחלוקת מסחרית ביניהן - תביעה שלדבריו הינה משוללת בסיס
המהלך בוצע לאחר שאולפני מימד הגישו תביעה נגד חברת פליי.טי.וי, זכיינית ערוץ פלייבוי בישראל, בטענה להפרת חוזה
תובעת כ-1.8 מיליון שקל מחברת פליי.טי.וי שבבעלות יאיר חסון, המפעילה את תחנת השידור של ערוץ פלייבוי בישראל "פליי.טי.וי הפכה את הפרת החוזים לשיטה ואת ההתחמקות מתשלום עפ"י הסכם לאמנות"