מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
מסתבר שהתעשייה הקיבוצית צלחה את המשבר הכלכלי לא רע - אבל זה לא אומר שמצבה טוב ■ כדי לשרוד בשווקים העולמיים החדשים שהוליד המשבר, עליה להתמודד עם כמה אתגרים מאוד לא פשוטים
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר
במקביל משיקה משקה פריגת סחוט אורגני בהשקעה של 3 מיליון שקל
אמדוקסבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותלפ"ממזרחי טפחותמשרד הבריאותפרוטרוםפרסומותקוקה קולה