מקומונים שישכילו לחבר בין הדיגיטל לפרינט יצליחו לשרוד
מאז המשבר הכלכלי ב-2009 שוק המגזינים העולמי לא מצליח להתרומם ■ דווקא החודשים הראשונים של 2013 משדרים מגמה חיובית, ומספר המפרסמים עולה
הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה
למרות הנבואות השחורות, העיתונים החזקים ישרדו ויפרחו
מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם
משרדי הפרסום ואנשי התקשורת מאשימים את כל העולם ואשתו במשבר שנחת עליהם
PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
כולם מנסים למדוד "מי גדול יותר" ולעשות דרמה מכל נתון, ובדרך חוטאים למקצועיות
לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום
סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%
גיליון בגדי-הים של "ספורטס אילוסטרייטד" אחראי לכ-7% מסך הכנסות הפרסום השנתיות של המגזין
היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה
יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי
פוחת הסיכוי שהפרסום בעיתונות יחזור למצבו מלפני המיתון, והמגזינים מחפשים דרכים נוספות לייצר הכנסות ■ בתוכנית: השקעה באירועים ובתערוכות, שיתופי-פעולה עם גופי תוכן וכמובן - השקעה בתוכן ובמסחר באינטרנט
הטכנולוגיה, שפותחה ע"י Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שהקורא מגיע לעמוד
הצעת חוקזנותידיעות אחרונותסחר בנשיםסטימצקיסיגריותערוץ 14פרסוםפרסום באינטרנטפרסום בטלוויזיה