פרסומות

כתבות אחרונות

 
מתוך הקמפיין של טיב טעם / צילום: באומן בר ריבנאי

קמפיין עם אמירה פוליטית? טיב טעם: "את השחיתות תשאירו לנו"

הרשת העלתה קמפיין המציג שורת מוצרי פרימיום שנתפסים כמושחתים מבחינה קולינארית, כשהסרטון נסגר באמירה: "שחיתות אחרת זה כבר סיפור אחר" • בן מוסקל, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שיצר את הקמפיין: "אנחנו יודעים שיאשימו אותנו בתמיכה במפלגה כזו או אחרת, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021
בחירות 2020 מועד ג' , דיזנגוף סנטר / צילום: שירי דובר, גלובס

כמה יעלה השנה הפרסום בטלוויזיה ביום הבחירות

יום הבחירות הפך לחגיגת קניות, שתורמת לביקוש גבוה לפרסום בימים שלפני • מחירי חבילות הפרסום ברשת ובקשת עומדים על כ-100 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021

סלקום העלתה את הקמפיין המושקע ביותר, אבל +yes ונועה קירל לוקחות את הבכורה הכפולה

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה לא התברג אף קמפיין של מפרסם שאינו נמנה עם המפרסמים הקבועים והגדולים • פרט לחברות התקשורת שמשקיעות בקמפיינים, קרב שיווקי נוסף מתנהל בגזרת אפליקציות התשלום

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2021
מתוך קמפיין סלקום / צילום: צילום מסך

הקורונה, הבחירות ופסח: זה השילוש שהקפיץ את הביקוש לפרסום בטלוויזיה

לדברי בכירים בענף המדיה, בשבוע האחרון הוכפל זמן הפרסום בפריים-טיים לעומת ינואר, והגיע עד לכ-45 דקות • למרות הצפיפות במקבצי הפרסומות, הביקוש עדיין גבוה מההיצע - והמחירים בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2021
נועה קירל בפרסומת ל־yes+ בינתיים לא הכי הכי / צילום: צילום מסך

למרות ההשקעה והשיח שעוררה: הפרסומת של yes+ לא מובילה את הדירוגים

בדירוג הפרסומות זכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ממשיכים להוביל גם השבוע האינטרנט של בזק ומשרד הבריאות • חג הפסח המתקרב ופתיחת המסחר מגבירים את הביקוש לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2021
רועי פולקמן, יו"ר הוועדה / צילום: ליאור מזרחי

פולקמן ימליץ: פרסום בכבלים בתוך שנתיים. אך האם הוועדה בכלל תציג את המסקנות?

חצי שנה אחרי שהחלה את עבודתה וגיבשה המלצות מרחיקות לכת דוגמת שינוי החוק האוסר על הוט ו־yes לשלב פרסום בתכנים שלהן, כלל לא בטוח שוועדת פולקמן תוכל להגיש את מסקנותיה • ואיך זה קשור לקרב כיפופי הידיים בין משרד התקשורת למשרד האוצר?

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2021
מנכ"ל סלקום אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

משנה גישה: קמפיין חדש של סלקום יתמקד ביצירת אמון מול הלקוחות

החברה הודיעה על קמפיין שיתבסס על הצירים של אמון והוגנות מול הלקוח, שאותם מצאה כחשובים ביותר ללקוחותיה • המנכ"ל אבי גבאי ציין כי סלקום תתמקד בשיפור הקישוריות בבית באמצעות נתב חדש ומתקדם שברשותה

גד פרץ 01.03.2021
הפרסומת החדשה של בזק / צילום: צילום מסך

הודות להשקעה ולדיונים ברשת: בזק מובילה בדירוג הפרסומות הזכורות

הפרסומת לבזק בכיכובם של גידי גוב ואלה לי בולטת בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הציבור אוהב במיוחד את הפרסומת של משרד הבריאות לעידוד ההתחסנות • ומה קורה למי שמתאמץ להצחיק?

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2021
שלומי שבת בקמפיין לבמבה / צילום: יוטיוב

הפרסומת עם שלומי שבת אהובה, אך זמרים אחרים לא מצליחים לבלוט

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות אסם וביטוח ישיר • הפרסומת של פרטנר TV בכיכובו של סטטיק עדיין לא מצליחה להתרומם • הפרסומות של שופרסל וביסלי, שגם בהן יש זמרים מפורסמים, לא מספקות את הסחורה

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
יולי אדלשטיין + בנימין נתניהו מתחם חיסוני קורונה קופת חולים לאומית אשדוד / צילום: אבי רוקח ידיעות אחרונות

משרד הבריאות משקיע חצי מיליון שקל בקמפיין משפיענים המעודד צעירים להתחסן

כמו כל הקמפיינים של משרד הבריאות, גם קמפיין המשפיענים נוצר ע"י לפ"מ, אולם המשרד לא פנה ישירות לסלבריטאים, אלא התקשר עם שתי סוכנויות משפיענים שגייסו כ-100 איש

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
אור גלייכר ובן סבר, ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר

"פרסום בנאלי עושה לנו אלרגיה. זה לא משהו שאנחנו יכולים להכיל או לעשות"

אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2021
פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

פולי טובמן 07.02.2021
פרסומת הסופרבול של Gong.io / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי Gong.io

חברת הסטארט-אפ הישראלית גונג תפרסם בגמר הסופרבול

גונג משקיעה במהלך, שעולה באמצעות סטודיו הקריאטיב PictureLab,כחצי מיליון דולר • עד היום פרסמו בסופרבול רק מספר מצומצם של חברות ישראליות הפונות לשווקים בינלאומיים, בהן סודהסטרים, פייבר ו-וויקס

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2021

ההשקעה משתלמת: הפרסומת של ביטוח "9" זוכה לשיעורי זכירות ואהדה גבוהים

מותג הביטוח "9 מיליון", שהושק מחדש כ-"9", מצטרף אל משרד הבריאות וביטוח ישיר שמככבים גם השבוע בדירוג הפרסומות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עוד מצטרפות לדירוג וזוכות לבולטות: חברת החשמל והגבינה הצהובה של טרה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2021
הפרסומת של רובין הוד לסופר בול / צילום: צילום מסך

רובין הוד תשדר פרסומת בסופר בול, וברדיט כועסים

החברה עומדת לשדר בסופר בול הקרוב פרסומת שעלותה הוא כ-5.5 מיליון דולר • ההחלטה גררה ביקורת ברדיט: "הם סגרו לנו את המסחר בטענה שאין מספיק נזילות, ואז הולכים וקונים פרסומת"

שירות גלובס 03.02.2021

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 57