פרסומות

כתבות אחרונות

 
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
בפרסומת של  מטא כלב רובוטי עזוב התאחד עם חבריו בעזרת ערכות הראש של מטא־וורס / צילום: צילום מסך

העתיד של עולם העסקים הגיע להפסקות הפרסומות של הסופרבול

הערב הכי נצפה בטלוויזיה האמריקאית, עם 100 מיליון צופים, תמיד משך מפרסמים שמשלמים מיליוני דולרים עבור 30 שניות מסך • אבל הסופרבול ה־56 כלל יותר מ־60 מפרסמים, והמוצרים היומיומיים כמו בירה וחטיפים הוחלפו בפרסומות על קריפטו, מטא-וורס וכלבים רובוטיים

וול סטריט ג'ורנל 15.02.2022
מישל קרמרמן־דקל / צילום: רונן אקרמן

ברשות השנייה מכשירים: החסויות בטלוויזיה יעברו מתיחת פנים

משבר הקורונה הוביל את הרשות להגמיש את התקנות הנוגעות לשידור חסויות, מה שהביא לזינוק בהכנסות ערוצי הטלוויזיה • כעת שוקלים במועצת הרשות החדשה להפוך את המהלך הזמני לקבוע

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2022
מייק מאיירס בתפקד ד''ר איוול בפרסומת של GM / צילום: GM, יח''צ

החברות הישראליות והבכורה של הביטקוין: הפרסומות הבולטות של הסופרבול

כ-100 מיליון צופים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • תג המחיר לחצי דקת שידור שבר שיאים והגיע לעד 7 מיליון דולר • חברות הקריפטו מגיעות לראשונה (ואחת מהן אפילו מחלקת ביטקוין), שלוש חברות הייטק ישראליות מראות נוכחות, וכל הסלבס הגדולים בעולם כבר שם

פולי טובמן 13.02.2022
הקמפיין של גונג. ''לעטוף את הלקוח בכל מקום הוא קיים'' / צילום: צילום מסך

מה מרוויחות חברות ההייטק הישראליות מפרסום בסופרבול האמריקאי

אירוע הספורט הגדול בארה”ב מושך אליו חברות טכנולוגיה שאומנם לא משווקות לצרכן הסופי, אך מעוניינות להגיע למקבלי ההחלטות • במקום לשלם 6 מיליון דולר על פרסומת ארצית, רובן משקיעות בפרסום מפולח לפי אזורים, שגם מוזיל את המהלך וגם מייעל את האפקטיביות

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2022
משפחת אסייג בקמפיין רשת ויקטורי / צילום: צילום מסך

השבוע הוכיח שהמפורסם לכשעצמו לא מספיק כשהחיבור למותג לא מרגיש אמיתי

מספר גדול של מפורסמים כיכבו בפרסומות השבוע, אך לא כולם הצליחו לייצר זכירות ואהדה • שלום אסייג ניסה לשדר עממיות, אך מיצה את עצמו מהר • לעומת זאת, סטטיק עשה שימוש אותנטי באישיותו כדי להעביר מסר שיווקי - והנתונים בזכירות ובאהדה ממשיכים להיות גבוהים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2022
קמפיין דוריטוס ליום המשפחה. הרגיז יותר את החברה הדתית־לאומית / צילום: צילום מסך
ניתוח

המהלך המחושב של שטראוס: הקמפיין ה"שנוי במחלוקת" עלה בדיגיטל בלבד

מותג החטיפים דוריטוס עלה בקמפיין רשת לרגל יום המשפחה בהשתתפות משפחות להט"ביות, וקרא "להעז בבחירות" • ברשתות החברתיות מיהרו גולשים להודיע כי יפסיקו לצרוך את המוצר, אולם בחברה החרדית לא מודעים לקיומו מאחר שעלה בפלטפורמות שהוא נמנע מהן

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2022
משה ממרוד ומורגן פרימן / צילום: יח''צ

הפרזנטור היקר בישראל: כמה מרוויח מורגן פרימן עבור פרסומת למזגן?

עפ"י ההערכות בשוק הפרסום, מורגן פרימן גובה עבור היותו הפנים של תדיראן בקמפיינים פרסומיים סכום של כ-1 מיליון דולר לשנה - מה שהופך אותו כנראה לפרזנטור היקר בישראל • לשם השוואה, לפי הפרסומים אחת המתחרות הגדולות של תדיראן בתחום המזגנים, חברת טורנדו, משלמת לפרזנטורית רותם סלע 850 אלף שקל לשנה - כרבע מהסכום

אביב לוי ושי שלו 28.01.2022
הקמפיין של יופלה / צילום: צילום מסך

הקאמבק של מותגים עם אישיות, בידול ושפה תקשורתית שלא כוללת רק דאחקות

רמזי ומיני רמזי בדור אלון, רותם סלע בדיסקונט וגם הצרפתייה של תנובה מוכיחים שאמירה מבודלת משיגה תוצאות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת החדשה של פרטנר, שמתנגחת ישירות בבזק, מחזירה את המותג לימים שהיה חדשני ובועט

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
אמיר שורוש בקמפיין אלונית / צילום: צילום מסך

קנייה חכמה: רמזי מ"קופה ראשית" רושם שיעורי אהדה יוצאי דופן

הפרסומת של דור אלון מתמקדת במסר, אך בזכות השימוש המדויק בהומור, ברמזי ובאחיין, היא זוכה לאהדה חוצת גיל ומגדר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של דיסקונט עדיין הזכורה ביותר הודות להרעשה הבלתי פוסקת במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

האם כשהפרזנטורים מייצרים שיח ברשת, זה בהכרח מספיק למותג?

בשלושת הקמפיינים שהתברגו החודש במדד הפרסומות המדוברות מככבים פרזנטורים שהתפתח סביבם שיח ציבורי - אך לא תמיד לטובה • השיא נרשם במקרה של רותם סלע ודיסקונט, כאשר כמחצית מהשיח עסק בתביעה בינה לבין טורנדו והסרת תמונותיה בשלטי פרסום בערים חרדיות

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2022
רותם סלע בקמפיין לדיסקונט / צילום: צילום מסך

שלושה בנקים מובילים את הברייק, בהשקעה של מיליוני שקלים בשבוע

המלחמה התקשורתית בין הבנקים מתקיימת גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חילופי הפרזנטורים שביצעה שופרסל, טל פרידמן במקום אילן פלד, עדיין לא מוכיחים עצמם בשלב זה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2022
חסות של דיסקונט

כך עברו החסויות מתיחת פנים והפכו לעוד הפסקת פרסומות

כ-80% מהכנסות הערוצים המסחריים מפרסום מגיעים בשעות הפריים-טיים, אבל הגבלת הדקות של הרשות השנייה בולמת את החגיגה • הפתרון היצירתי: הגדלת מספר החסויות, שהפכו משקופית לסרטון של ממש • מי מפסיד מהמהלך, כיצד זה עובד בתאגיד השידור הציבורי, ואיך זה משפיע על הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

הקסם של רותם סלע רחוק מלהתפוגג: הפרסומת לדיסקונט היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע

שלושה בנקים גדולים נמצאים עם קמפיינים באוויר, מה שמאפשר לבחון אילו קהלים אהבו את השפה הפרסומית שלהם • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי שיעורי האהדה לדיסקונט עולים עם הירידה בהכנסה, ואילו במזרחי טפחות ולאומי הכיוון הפוך

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2022
רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

טורנדו נגד רותם סלע: המחלוקת בין הצדדים הסתיימה, ואלו ההסכמות

לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2022
שרה לאיכות הסביבה של צרפת, ברברה פומפילי. מובילה את היוזמה החדשה / צילום: Associated Press, השרה לאיכות הסביבה של צרפת, ברברה פומפילי

"עדיף ברגל או באופניים": צרפת מחייבת יצרניות רכב להוסיף אזהרות אקולוגיות במודעות הפרסום

סקטור הרכב הוא המפרסם השני בגודלו במדינה • האזהרות יהיו דומות באופיין לאלה שמופיעות על קופסאות סיגריות, ומטרתן היא לצמצם את השימוש בכלי רכב פרטיים

אסף אוני, ברלין 03.01.2022

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 942 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 59