פרסומות

כתבות אחרונות

 
הפרסומת הגנוזה / צילום: משרד פילמה

פחות אהבו את הבדיחה: לאן נעלמה הפרסומת של סיילפורס?

לגלובס נודע כי כבר לפני חודש וחצי צולמה פרסומת שמטרתה לתת רוח גבית לגיוס עובדים לסניף בישראל של החברה• אלא שבמטה החברה בארה"ב פחות אהבו את הסרטון ולמרות ההשקעה הכספית העדיפו שלא לשדר את הקמפיין במתכונתו הנוכחית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2021
“מעבירים צד את הבושה”. שירה איסקוב כמודל חיקוי / צילום: גולי כהן + נור מדיה

על המפרסמים להפנים: נשים מתעניינות בעוד נושאים חוץ מבישול, איפור ולייקים

בתוך שלל הקמפיינים שעלו בחודש מרץ, בלט במדד הפרסומות המדוברות קמפיין "הבושה עוברת צד", עם תמונתה של שירה איסקוב על שלט חוצות ענק בנתיבי איילון • אילו עוד פרסומות בלטו, ולמה? שופטי המדד מנתחים

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. מנגישים גם מסר יבש / צילום: לפ"מ

ברוח הבחירות והמלחמה בקורונה: לפ"מ מעבירה מסרים בהצלחה

הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2021
קמפיין אקספדיה עם הזוג ש"נופש" בסלון הבית. מכרו רק אופטימיות והבנה / צילום: יוטיוב

חשיבותה של רלוונטיות: השורה שאסור להשמיט מהבריף

משבר הקורונה הזכיר למותגים את אחת המטרות החשובות בבריף הפרסומי, אך גם אחת הנשכחות • למרות השבתתה, חברת התיירות אקספדיה לא הפסיקה לפרסם, וכך הכינה את עצמה ליום שאחרי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יגאל ברקת 23.03.2021

הציבור שנקרא להגיע ולהצביע, עדיין בוחר בנועה קירל של yes

הפרסומת של yes ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בתחום הביטוח, המותגים "9" וביטוח ישיר לא יורדים מהאוויר ומהטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2021
מתוך הקמפיין של טיב טעם / צילום: באומן בר ריבנאי

קמפיין עם אמירה פוליטית? טיב טעם: "את השחיתות תשאירו לנו"

הרשת העלתה קמפיין המציג שורת מוצרי פרימיום שנתפסים כמושחתים מבחינה קולינארית, כשהסרטון נסגר באמירה: "שחיתות אחרת זה כבר סיפור אחר" • בן מוסקל, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שיצר את הקמפיין: "אנחנו יודעים שיאשימו אותנו בתמיכה במפלגה כזו או אחרת, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021
בחירות 2020 מועד ג' , דיזנגוף סנטר / צילום: שירי דובר, גלובס

כמה יעלה השנה הפרסום בטלוויזיה ביום הבחירות

יום הבחירות הפך לחגיגת קניות, שתורמת לביקוש גבוה לפרסום בימים שלפני • מחירי חבילות הפרסום ברשת ובקשת עומדים על כ-100 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021

סלקום העלתה את הקמפיין המושקע ביותר, אבל +yes ונועה קירל לוקחות את הבכורה הכפולה

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה לא התברג אף קמפיין של מפרסם שאינו נמנה עם המפרסמים הקבועים והגדולים • פרט לחברות התקשורת שמשקיעות בקמפיינים, קרב שיווקי נוסף מתנהל בגזרת אפליקציות התשלום

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2021
מתוך קמפיין סלקום / צילום: צילום מסך

הקורונה, הבחירות ופסח: זה השילוש שהקפיץ את הביקוש לפרסום בטלוויזיה

לדברי בכירים בענף המדיה, בשבוע האחרון הוכפל זמן הפרסום בפריים-טיים לעומת ינואר, והגיע עד לכ-45 דקות • למרות הצפיפות במקבצי הפרסומות, הביקוש עדיין גבוה מההיצע - והמחירים בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2021
נועה קירל בפרסומת ל־yes+ בינתיים לא הכי הכי / צילום: צילום מסך

למרות ההשקעה והשיח שעוררה: הפרסומת של yes+ לא מובילה את הדירוגים

בדירוג הפרסומות זכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ממשיכים להוביל גם השבוע האינטרנט של בזק ומשרד הבריאות • חג הפסח המתקרב ופתיחת המסחר מגבירים את הביקוש לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2021
רועי פולקמן, יו"ר הוועדה / צילום: ליאור מזרחי

פולקמן ימליץ: פרסום בכבלים בתוך שנתיים. אך האם הוועדה בכלל תציג את המסקנות?

חצי שנה אחרי שהחלה את עבודתה וגיבשה המלצות מרחיקות לכת דוגמת שינוי החוק האוסר על הוט ו־yes לשלב פרסום בתכנים שלהן, כלל לא בטוח שוועדת פולקמן תוכל להגיש את מסקנותיה • ואיך זה קשור לקרב כיפופי הידיים בין משרד התקשורת למשרד האוצר?

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2021
מנכ"ל סלקום אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

משנה גישה: קמפיין חדש של סלקום יתמקד ביצירת אמון מול הלקוחות

החברה הודיעה על קמפיין שיתבסס על הצירים של אמון והוגנות מול הלקוח, שאותם מצאה כחשובים ביותר ללקוחותיה • המנכ"ל אבי גבאי ציין כי סלקום תתמקד בשיפור הקישוריות בבית באמצעות נתב חדש ומתקדם שברשותה

גד פרץ 01.03.2021
הפרסומת החדשה של בזק / צילום: צילום מסך

הודות להשקעה ולדיונים ברשת: בזק מובילה בדירוג הפרסומות הזכורות

הפרסומת לבזק בכיכובם של גידי גוב ואלה לי בולטת בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הציבור אוהב במיוחד את הפרסומת של משרד הבריאות לעידוד ההתחסנות • ומה קורה למי שמתאמץ להצחיק?

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2021
שלומי שבת בקמפיין לבמבה / צילום: יוטיוב

הפרסומת עם שלומי שבת אהובה, אך זמרים אחרים לא מצליחים לבלוט

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות אסם וביטוח ישיר • הפרסומת של פרטנר TV בכיכובו של סטטיק עדיין לא מצליחה להתרומם • הפרסומות של שופרסל וביסלי, שגם בהן יש זמרים מפורסמים, לא מספקות את הסחורה

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
יולי אדלשטיין + בנימין נתניהו מתחם חיסוני קורונה קופת חולים לאומית אשדוד / צילום: אבי רוקח ידיעות אחרונות

משרד הבריאות משקיע חצי מיליון שקל בקמפיין משפיענים המעודד צעירים להתחסן

כמו כל הקמפיינים של משרד הבריאות, גם קמפיין המשפיענים נוצר ע"י לפ"מ, אולם המשרד לא פנה ישירות לסלבריטאים, אלא התקשר עם שתי סוכנויות משפיענים שגייסו כ-100 איש

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 942 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 59