פרסומות

כתבות אחרונות

 
הקמפיינים של H&M, פוקס ופטגוניה. מותגים נדרשים להציג היום אג’נדה חברתית אמיתית / צילום: גיא כושי ויריב פיין FOX, האנס ומאוריץ H&M
ניתוח

כשהכוח נמצא אצל משפיעני הרשת, הם לא מסתפקים רק בפרסום מותגים

המהלך שהובילה אושיית הרשת מאיה ורטהיימר נגד הקמפיין של עדיקה, והתגובה של המותג כלפיה, מלמדים שיעור חשוב על פרסום אופנה בעידן הדיגיטל • איך עושים את זה נכון, וכיצד לגבש אמירה חברתית אותנטית? המומחים בענף מנתחים

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2021
הראל סקעת בקמפיין של תע"א / צילום: יוטיוב

מה עומד מאחורי הקמפיין של התעשייה האווירית עם הראל סקעת

התעשייה האווירית איננה נתפסת בדרך-כלל כארגון שאמון על פרסום, אבל המלחמה על כוח-האדם האיכותי והצורך לקרוץ לחברות התעופה בעת משבר הולידו לאחרונה קמפיין לא שגרתי לחברה, בכיכובו של הראל סקעת

ענת ביין-לובוביץ' 20.04.2021
משה פרץ לסנו / צילום: צילום מסך

ואז הגיע משה פרץ: מה למדנו על גבריות מפרסומות לאבקת כביסה

80 שנה מפרידות בין המודעה שהבטיחה "גם לבנייך כשלג ילבינו" לבין הקמפיין שבו משה פרץ מסלסל "ילדים זה כביסה" • מה זה אומר עלינו שכך השתנו הדימויים?

אלישע נדב 17.04.2021
הסיפורים הבולטים של סוף השבוע / צילום: גלובס

היזם שמחפש עובדים שחושבים קרימינלי והרילוקיישן שהסתבך | הסיפורים הבולטים של הסופ"ש

מה שואלים דב מורן ותמר יסעור בראיונות עבודה • 25 שנה אחרי: מה הסתתר מתחת למעיל בפרסומת האיקונית של קסטרו • הבלוגר הכי חם של עולם התעופה ועוד סיפורים בולטים מהסופ"ש

גלובס 17.04.2021

"25 שנה שואלים אותי מה היה לי מתחת למעיל": יעל אבקסיס ובכירי הענף חוזרים אל הפרסומת שהקדימה את זמנה

מה הסתתר מתחת למעיל של קסטרו: היוצרות של הפרסומת ובכירי הפרסומאים מסבירים מה הפך אותה לאייקונית בזמן אמת - ולפרסומת שנחשבת בעיני רבים עד היום כטובה ביותר שנוצרה בישראל

הדס מגן 16.04.2021
פרסומאים בוחרים / עיצוב: גלובס

פרסומת הזהב שלי: בכירי הענף בוחרים את הפרסומות הטובות בכל הזמנים

שאלנו 22 פרסומאים ופרסומאיות בכירים מהי הפרסומת הכי טובה, משמעותית, פורצת דרך או מרגשת שנוצרה אי פעם בישראל • קיבלנו הרבה תשובות מעניינות - ושם של מותג אחד שחזר שוב ושוב • הדס מגן

הדס מגן 16.04.2021
קמפיין משקה תפוזינה / צילום: יח"צ

מנערת תפוזינה ועד משה פרץ: כך השתנתה הישראליות בפרסומות

מאז שנכנסו לחיינו לפני כ-30 שנה, פרסומות הטלוויזיה הן חלק בלתי נפרד מעיצוב דמות הישראלי • איך נראית הישראליות של היום בעולם הפרסום, וכיצד היא שונה בהשוואה לימים שבהם כל המדינה חיכתה בנשימה עצורה להפסקת הפרסומות • הצוללת עושה סדר • האזינו

צוות הצוללת 15.04.2021
הפרסומות האהובות / צילום: צילום מסך

מטורנדו ועד קומסי קומסה: הפרסומות הזכורות והאהובות בישראל

כבר שני עשורים שמדד "הזכורות והאהובות" של גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בודק מדי שבוע מהן הפרסומות המובילות בשוק • לכבוד יום העצמאות קבלו את דירוג 15 הזכורות והאהובות ביותר: נוסטלגיות, גרנדיוזיות, קיטשיות ומלאות הומור

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2021
תום יער בפרסומת של ביטוח ישיר. מקפידים לא לרדת מהאוויר / צילום: באומן בר ריבנאי

זמן אוויר מסיבי והקסם של נועה קירל מוכיחים: לפעמים כתף קרה מהענף זה לא כל כך נורא

הפרסומות של yes+ ושל בזק אומנם כבר ירדו מהאוויר, אבל הקהל הרחב עדיין זוכר אותן היטב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ביטוח ישיר כובשת את הפסגה, לא מעט בזכות העקביות

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2021
נתב"ג. הקורונה שינתה את הגישה הצרכנית ברכישת כיסויי ביטוח / צילום: שלומי יוסף

הישראלים חוזרים לטוס לחו"ל, וחברות הביטוח שבות לפרסם. אבל אחרת

אם בעבר רכישת פוליסת ביטוח לנסיעה לחו"ל נחשבה לשלב זניח, מגפת הקורונה הבהירה כי מדובר בנושא קריטי • כיצד מתמודדים משרדי הפרסום והמפרסמים עם האתגר החדש, איך מייצרים אמון ושקט נפשי אצל הצרכנים, ואיך מותאם המוצר למציאות החדשה

ענת ביין-לובוביץ' ומיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2021
הפרסומת הגנוזה / צילום: משרד פילמה

פחות אהבו את הבדיחה: לאן נעלמה הפרסומת של סיילפורס?

לגלובס נודע כי כבר לפני חודש וחצי צולמה פרסומת שמטרתה לתת רוח גבית לגיוס עובדים לסניף בישראל של החברה• אלא שבמטה החברה בארה"ב פחות אהבו את הסרטון ולמרות ההשקעה הכספית העדיפו שלא לשדר את הקמפיין במתכונתו הנוכחית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2021
“מעבירים צד את הבושה”. שירה איסקוב כמודל חיקוי / צילום: גולי כהן + נור מדיה

על המפרסמים להפנים: נשים מתעניינות בעוד נושאים חוץ מבישול, איפור ולייקים

בתוך שלל הקמפיינים שעלו בחודש מרץ, בלט במדד הפרסומות המדוברות קמפיין "הבושה עוברת צד", עם תמונתה של שירה איסקוב על שלט חוצות ענק בנתיבי איילון • אילו עוד פרסומות בלטו, ולמה? שופטי המדד מנתחים

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. מנגישים גם מסר יבש / צילום: לפ"מ

ברוח הבחירות והמלחמה בקורונה: לפ"מ מעבירה מסרים בהצלחה

הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2021
קמפיין אקספדיה עם הזוג ש"נופש" בסלון הבית. מכרו רק אופטימיות והבנה / צילום: יוטיוב

חשיבותה של רלוונטיות: השורה שאסור להשמיט מהבריף

משבר הקורונה הזכיר למותגים את אחת המטרות החשובות בבריף הפרסומי, אך גם אחת הנשכחות • למרות השבתתה, חברת התיירות אקספדיה לא הפסיקה לפרסם, וכך הכינה את עצמה ליום שאחרי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יגאל ברקת 23.03.2021

הציבור שנקרא להגיע ולהצביע, עדיין בוחר בנועה קירל של yes

הפרסומת של yes ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בתחום הביטוח, המותגים "9" וביטוח ישיר לא יורדים מהאוויר ומהטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2021
מתוך הקמפיין של טיב טעם / צילום: באומן בר ריבנאי

קמפיין עם אמירה פוליטית? טיב טעם: "את השחיתות תשאירו לנו"

הרשת העלתה קמפיין המציג שורת מוצרי פרימיום שנתפסים כמושחתים מבחינה קולינארית, כשהסרטון נסגר באמירה: "שחיתות אחרת זה כבר סיפור אחר" • בן מוסקל, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שיצר את הקמפיין: "אנחנו יודעים שיאשימו אותנו בתמיכה במפלגה כזו או אחרת, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 904 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 57