פרסומות

כתבות אחרונות

 

הפרסומות הזכורות והאהובות: הטבלה לא משקרת - אבל לא תמיד חושפת הכול

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מחמשת החודשים האחרונים מאפשר לסמן את המנצחים הגדולים של התקופה הזו, בהיבטים של חשיפה ואפקטיביות של ההשקעה בפרסום • מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה עם התובנות והממצאים

לירון פלדמן, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה 05.06.2020

פיקדון קורונה: כיצד הקמפיינים של הבנקים במשבר השפיעו על תדמיתם?

משבר הקורונה תפס את העולם הכלכלי בהפתעה ואילץ את הבנקים לקבל בזריזות החלטות שקשורות בשיווק, בפרסום ובאופן התקשורת עם הצרכנים • מחקר שערכה סאפיו בקרב כ-100 מותגים מעלה תוצאות מעניינות ביחס לאסטרטגיות השונות שהבנקים נקטו • מי המנצח הגדול?

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2020
מתוך הפרסומת של פולקסווגן / צילום: צילום מסך

חברת פולקסווגן הסירה מהרשת פרסומת "גזענית": "אנחנו מזועזעים"

בסרטון בן 10 השניות של החברה בעלת הרקע הנאצי, נראית יד לבנה גדולה מנפנפת גבר שחור שעומד ליד מכונית גולף בעוד שברקע ניתן להבחין בכיתוב בעל ניחוח גזעני • פולקסווגן: "מבינים את הזעם הציבורי"

רועי ברק 21.05.2020
קמפיין רשות החשמל (מימין) ודן דיזיין סנטר. הבה נודה שהאריזה דומה / צילום: צילום מסך

על מה שהייתם בשבילנו: למי חייב דן דיזיין סנטר תודה

וגם: עו"ד מיכל ליברמן נבחרה לעמוד בראש ארגון עורכי הדין העולמי לקס מונדי • השיחה

שירי דובר, מתן ברניר וגד פרץ 11.05.2020
שופרסל / צילום: תמר מצפי

האם שופרסל הפרה את חוק הגבלת פרסום האלכוהול בפרסומות?

החברה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פרסומת לקידום שבוע הבירות, שהציגה אדם צורך אלכוהול - בניגוד למגבלות הקיימות בחוק • שופרסל: "הנושא נמצא בבדיקה, ובמידת הצורך נבצע תיקונים"

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2020
עוברת אורח מסתכלת בנייד כשברקע גרפיטי בבריטניה על ההסטריה בצל הקורונה / צילום: Massimo Paolone/LaPresse, Associated Press
טלוויזיה | פרשנות

פרשנות: פה זה לא אירופה, וגם לא אוסטרליה

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים וזוכים לכתף קרה משר התקשורת, במדינות שונות בעולם הממשלה דווקא מנסים לסייע לגופי השידור לצלוח את התקופה • וגם: לפי מחקר חדש בארה"ב, כמעט 26% יותר מותגים מפרסמים בטלוויזיה האמריקאית היום לעומת לפני שנה

דוד ורטהיים 27.04.2020
מתוך קמפיין משרד הבריאות לחברה הערבית / צילום: צילום מסך
בלעדי

קמפיין משרד הבריאות לחברה הערבית הוסר לאחר שהואשם בשוביניזם

משרד הבריאות הסיר אמש קמפיין שנועד לעודד את האזרחים הערביים להישאר בבית בחודש הרמדאן • הסרטון עורר זעם עקב שימוש ב"מילים שמדכאות נשים" • משרד הבריאות לא מקצה תקציבים הולמים להסברה על משבר הקורונה לחברה הערבית

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2020
קמפיין תנובה למגזר הערבי לכבוד חג הרמדאן / צילום: תמונה פרטית

דווקא עכשיו: למה תנובה קוראת למגזר הערבי "להתאסף יחד ברמדאן"?

הקמפיין "להתאסף ביחד עם תנובה", הפונה למגזר הערבי לקראת חג הרמדאן, מלווה את תנובה מספר שנים, ובחברה לא שינו אותו גם השנה, זאת למרות משבר הקורונה וההנחיות לריחוק חברתי • תנובה בתגובה: "אנו בוחנים מחדש את הסיסמה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2020

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
ההמבורגר מלא העובש בפרסומת של ברגר קינג / צילום: צילום מסך מפייסבוק
שיווק | דעה

דעה: ברגר קינג עושה זאת שוב - מה הסיפור של קציצת העובש?

היא מפתיעה, לוקחת סיכונים ומטרילה את המתחרה הגדולה. סיפורו של מותג נועז

אבי זיתן 23.02.2020
ההמבורגר מלא העובש בפרסומת של ברגר קינג / צילום: צילום מסך מפייסבוק

למה רשת ברגר קינג מפרסמת המבורגר מלא בעובש?

רשת המזון המהיר האמריקאית ברגר קינג בחרה בדרך בוטה מאוד להציג את השינוי החדש שעשתה בהמבורגר המפורסם שלה - "וופר"

שירות גלובס 19.02.2020
מתוך קמפיין מעורר המחלוקת של חברת התעופה הסקנדינבי  We Are Travelers - SAS / עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

הקמפיין שמעורר סערה בסקנדינביה: "אין לנו לאום, הכול מועתק"

SAS - חברת התעופה הלאומית של שבדיה, דנמרק ונורבגיה - העלתה קמפיין מעורר מחלוקת תחת המסר: "מה באמת סקנדינבי? שום דבר, הכול מועתק" • הקמפיין נתקל התנגדות ציבורית ופוליטית, במיוחד מצד גורמי ימין שמרניים המתנגדים להגירה - והחברה נאלצה לגנוז אותו

אסף אוני 13.02.2020

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 904 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 57