זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו
הקמפיין "להתאסף ביחד עם תנובה", הפונה למגזר הערבי לקראת חג הרמדאן, מלווה את תנובה מספר שנים, ובחברה לא שינו אותו גם השנה, זאת למרות משבר הקורונה וההנחיות לריחוק חברתי • תנובה בתגובה: "אנו בוחנים מחדש את הסיסמה"
מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה
במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג
ניתן להסתייע בסיבוב הבחירות הנוכחי על מנת להבין טוב יותר את תופעת הבחירות • כיצד הקמפיינים של הליכוד והרשימה המשותפת הובילו לניצחון בולט, ואיך קמפיין בחירות משפיע על המדיניות הציבורית?
מפלגת ימינה העלתה סרטון הלועג למשבר האקלים, וחטפה ביקורת מהגולשים, וגם מפעילי המפלגה ופעילי סביבה בציונות הדתית • עידו בוכמן, מנהל הפורום הסביבתי בבית היהודי: "אילו זה היה תלוי בי הייתי גונז אותו כבר היום. מישהו במחלקת ה"קופירייט" עשה טעות חמורה"
הסרטון של נתניהו עם רמי לוי נראה לכם מוכר? אולי משום שהוא כיכב בקמפיינים של הליכוד גם ב-2013 וב-2015 • ומה עם בני הפלשמורה? הם עדיין ממתינים במחנות המעבר באדיס אבבה ובגונדר מאז ההבטחות בקמפיין 2009 • בחזרה לעתיד, גרסת ראש הממשלה
SAS - חברת התעופה הלאומית של שבדיה, דנמרק ונורבגיה - העלתה קמפיין מעורר מחלוקת תחת המסר: "מה באמת סקנדינבי? שום דבר, הכול מועתק" • הקמפיין נתקל התנגדות ציבורית ופוליטית, במיוחד מצד גורמי ימין שמרניים המתנגדים להגירה - והחברה נאלצה לגנוז אותו
עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"
זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה
נתניהו אולי כבר לא הווינר שהיה, אבל לוזר זה טייטל שעדיין לא ניתן להדביק לו • מה שכן, קמפיין שלא יהרוג את נתניהו בפריימריז, יחשל אותו לקראת הבחירות הכלליות, ואם זה יעזור לנתניהו להגיע לבסוף ל-61, מבחינתו זה יהיה סער של יום חדש • דעה
הפרטים בנוגע לקמפיין עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד
אין אדם שמונע אך ורק מרגש אחד, וכל אחד מרגיש אחרת כלפי נושאים שונים, צאו מנקודת הנחה שהוא לא טיפש, אלא פשוט מרגיש משהו אחר מכם • דעה
בעוד שענף המזון כולו עוסק בשינוי הרכבי המוצרים כך שיתאימו לעידן הסימון האדום, חברת הממתקים כרמית פונה לילדים עם מוצרים שיסומנו באדום, תחת הסיסמה: "כשמדובר בילדים – לא מתפשרים" • כרמית בתגובה: "הקמפיין תוכנן לפני כשנה, הקמפיין החדש יותאם לרוח התקופה"
תחקיר של העיתון הבריטי "גרדיאן" חשף מעורבות של ישראלים בקמפיין נגד שמאלנים ומוסלמים, לרבות אחד אריאל אלקאראס, "תכשיטאי" מלוד (שמכחיש כל קשר לקמפיין) • אך חשיפות קודמות מצביעות על מאמצים לקידום גזענות מזה שנים
רשתות הספרים המתחרות פרסמו הבוקר מודעה משותפת שבה הם קוראים לגנץ ולנתניהו שלא להיכנס לספרי ההיסטוריה כמנהיגים שהובילו לסבב בחירות שלישי
אדלר חומסקיבינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהמותגיםמשרדי פרסוםפרסוםפרסום דיגיטליפרסומותשיווק