יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה
קמפיין חדש של קרולינה למקה בכיכובה של בר רפאלי בהיקף של 5 מיליון שקל ישטוף בקרוב את ישראל
מאיגוד השיווק נמסר כי אורן בר גיל נבחר בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ
פותחת חנות בברצלונה ובמו"מ להפעלת דוכנים בצפון אמריקה, אוסטרליה, אנגליה ועוד ■ לרשת אין יתרון של מחיר או מותג בארה"ב, מה שעשוי להעיב על הצלחתה
הסניפים החדשים ייפתחו בקניון עזריאלי בחיפה, בקניון חולון, בסינמה סיטי ירושלים, במרכז פרץ בדימונה ובנמל ת"א ■ תפתח עוד כ-10 סניפים עד סוף השנה
ארגון ויצ"ו עורך מדי שנה דירוג של הפרסומות הסקסיסטיות ■ במקום השני - הקמפיין של קרולינה למקה עם בר רפאלי ואוזני השפנפנה ■ הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוֹס שלך" במגזין "טיים אאוט" דורג במקום החמישי
התובע טען כי הרשת לא מייבאת משקפיים מברלין, כך שהמיתוג שלה מטעה לכאורה ■ השופטת המליצה לסלק את הבקשה, ברומזה כי היא "מופרכת"
מדובר במהלך צפוי של רפאלי, שהפסיקה לאחרונה לפרסם את רשת האופנה פוקס
תקבל 5% מהחברה ■ ההערכות בשוק הן כי רפאלי שילמה על חלקה בחברה בין היתר באמצעות הקמפיינים בכיכובה, אך בקרולינה למקה מכחישים זאת
בכך מאשרת Hoddies את החשיפה ב"גלובס" ■ מחזור מכירות של קבוצת Hoddies עומד על יותר מ-150 מיליון שקל בשנה, וכל 3 הרשתות רווחיות
המגעים מתנהלים גם למכירת מחצית מרשת משקפי השמש קרולינה למקה ■ לפי הערכות, מחזור המכירות השנתי של הקבוצה עומד על יותר מ-150 מיליון שקל
המותגים הפרטיים תופסים נפח הולך וגובר גם בשוק משקפי השמש, שעובר תהפוכות עם חדירת רשתות חדשות המציעות מחיר נמוך ■ תחרות על שוק הנאמד ב-450-500 מיליון שקל בשנה
רשת "קרולינה למקה" תמנה בתוך חודשיים 20 סניפים שיוקמו בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ הרעיון הוא להציע משקפי שמש במחירים מוזלים ולנגוס ברשתות משקפי השמש והאופטיקה
אדלר חומסקיאורי וטרמןאורקלאיציק אברכהןאמדוקסבתיה עופראירועים ומינוייםהתנדבותישראל במלחמהישראל מתגייסת