רון פרושאור

כתבות אחרונות

 
הפגנה נגד אנטישמיות בפריז / צילום: רויטרס

המדינות המוסלמיות באו"ם הגדירו משוואה לאנטישמיות

בכנס האו"ם על אנטישמיות, הצהרה מפתיעה מהעולם המוסלמי ■ שגריר ישראל באו"ם, פרושאור: "אירופה עומדת במבחן. איננו זקוקים למצבות לזכר קורבנות השואה; אנו זקוקים למחויבות חזקה להבטיח את ביטחונם של היהודים באירופה"

רן דגוני, וושינגטון 24.01.2015

ישראל דורשת ממועצת הביטחון לגנות את פיגוע הדקירה בת"א

שגריר ישראל באו"ם: "מי דקר היום חפים מפשע? לא המחבל לבדו; גם ההסתה הפלסטינית, המדינות שממנות את הטרור ואלה שנותנות לגיטמציה לפלסטינים – כולם היו על האוטובוס" ■ ארה"ב מגנה הפיגוע

רן דגוני, וושינגטון 21.01.2015
משתתפי הפרויקט על רקע בנין האו"ם, פרויקט תגלית EXCEL / צילום: Sam Levitan Photography

רכבת הרים לישראל באו"ם; אחרי הישג - קריאה לפצות את לבנון

העצרת הכללית קיבלה ברוב גדול החלטה שקוראת לישראל לפצות את לבנון ב-850 מיליון דולר בגין נזק סביבתי ■ קודם לכן, תמכו 134 מדינות בעד הצעת החלטה ישראלית שעוסקת בפיתוח גלובלי ■ שגריר ישראל: ישראל לא תשלים עם מאמצי גורמים באו"ם לשלול ממנה לגיטימציה

רן דגוני, וושינגטון 20.12.2014

פרושאור למועצת הבטחון: "גנו את ירי הרקטות של חמאס"

שגריר ישראל באו"ם: "הטרוריסטים בעזה מתעקשים להמשיך עם ההרגלים הישנים"

שירות גלובס 19.12.2014
משתתפי הפרויקט על רקע בנין האו"ם, פרויקט תגלית EXCEL / צילום: Sam Levitan Photography

יוזמים ומבקיעים: ניצחון מוחץ לישראל באו"ם

בהצבעה בעצרת הכללית הצביעו 134 מדינות בעד "החלטת היזמות" של ישראל ■ ההחלטה רותמת את כל סוכנויות האו"ם לעידוד יוזמות של פיתוח אזורי ומסירה חסמים ביורוקרטיים מפרויקטים בחסות האו"ם ■ שגריר ישראל: ישראל לעולם לא תשלים עם מאמצי גורמים באו"ם לשלול ממנה לגיטימציה

רן דגוני, וושינגטון 19.12.2014

אירוע נדיר: מועצת הביטחון מגנה פיגוע נגד ישראל

בהחלטה פה אחד גינתה המועצה את הירי על שגרירות ישראל באתונה ■ שגריר ישראל באו"ם: "שוב ושוב נדרוש מהקהילה הבינלאומית לעמוד לצידנו ולהתגייס למיגור הקצוניות והרוע"

רן דגוני, וושינגטון 14.12.2014

פרושאור למדינות אירופה באו"ם: "מאשים אתכן בצביעות"

שגריר ישראל בעצרת הכללית, בדיון השנתי על הפלסטינים לציון כ"ט בנובמבר: "מדינות אירופה, מעולם לא עמדתן לצידנו ואיננו מופתעים מכך שאינכן עומדות לצידנו גם עכשיו"

רן דגוני, וושינגטון 25.11.2014

ארה"ב תוקפת את ישראל באו"ם: בנייה בירושלים - מדאיגה

בדיון על ירושלים במועצת הביטחון קרא הנציג האמריקאי לישראל להקל את ההגבלות על מוסלמים שרוצים להתפלל בהר הבית ■ שגריר ישראל באו"ם: "כשיהודים בונים בירושלים, רעש בעולם; כשהם נרצחים בה, דממה"

רן דגוני, וושינגטון 30.10.2014

"או"ם, אם לא הייתי מכיר אותך הייתי חושב שאתה פרודיה"

שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, כותב בעמוד הפייסבוק של הארגון הבינלאומי: "היות שאני מכיר אותך, או"ם, אני יודע שאתה טרגדיה ■ פרושאור זועם על הודעת הארגון שבה הובע צער על הפרתה של הפסקת האש, בלי לציין שחמאס הוא שהפר אותה

רן דגוני, וושינגטון 09.08.2014

מזכ"ל האו"ם: לחקור את ישראל על התקיפות בעזה

מזכ"ל האו"ם ביקר בחריפות את ישראל על ההחלטה לתקוף את מתקני האו"ם ■ שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור אמר כי "רבים בקהילה הבינלאומית נוטים לייחס לחמאס רעיונות רומנטיים של 'לוחמי חופש'. זוהי אשליה מסוכנת"

משה גולן 06.08.2014

שגריר ישראל באו"ם: "אנחנו לא במלחמה מול אזרחי עזה"

מועצת הביטחון התכנסה הבוקר לדיון דחוף על ההסלמה ברצועת עזה ■ ירדן קראה להפסקת אש מיידית ודרשה מישראל לסגת מהשטחים שכבשה, והשגריר הישראלי אמר בתגובה: "המשוואה פשוטה - אם יהיה שקט בישראל, יהיה שקט גם בעזה"

אתר חדשות ערוץ 2 21.07.2014

שגריר ישראל באו"ם: אנו פועלים להשמיד את התשתיות של חמאס

בדיון חירום של מועצת הביטחון קובל הנציג הפלסטיני: "הישראלים שופכים את דמנו" ■ דוברת הסטייט דיפטרמנט: חמאס אשם בשפיכות הדמים ■ חנאן אשראווי: איך זה שיש לנו 80 הרוגים, ולישראל אף לא הרוג אחד?

רן דגוני, וושינגטון 10.07.2014
זנזיבר-נשים מקומיות / קרדיט: שאטרסטוק

הג'וב: מאבק באונס; רילוקיישן: לארה"ב; בונוס: פטור ממס

יהב ליכנר זכה בתפקיד נחשק שישראלים מעטים מגיעים אליו: עובד בכיר של האו"ם (לא של משלחת ישראל לארגון) ■ כאחראי על יחסי החוץ של סוכנות האו"ם לאוכלוסין, הוא יגבש את המדיניות למיגור ההפרות הטרגיות ביותר של זכויות אדם

רן דגוני, וושינגטון 13.06.2014

השיחה: לפיד מרגיש בטוח

מה עשה שר האוצר בכנס לביטוח משנה? ■ האם איל וולדמן אוהב אוכל מקסיקני? ■ מדוע ביקר ח"כ אקוניס במפעל אינטל בקריית גת? ■ ומה מחפש ניל בוש בישראל?

הדס ברק ולילך ויסמן 13.05.2014

באו"ם יחגגו את עצמאות ישראל; "הצלחה בכל קנה-מידה"

שגריר ישראל לאו"ם, רון פרושאור: "ישראל ניצבת היום בחזית המדע והטכנולוגיה. מדינות העולם מעריכות את היכולות הללו, מעודדות אותן ומבקשות להשתמש בהן. יש לנו סיבה טובה לחגוג"

שירות גלובס 06.05.2014

שלטון חוק בישראל? הצחקתם את האיראנים והסעודים

בדיון במועצת הביטחון על שלטון החוק, הבליט שגריר ישראל באו"ם את הניגוד בין "המערכת המשפטית המוסרית" של ישראל לבין זו של איראן, ש"תולה אזרחים בכיכר העיר" ■ נשואי הביקורת: תראו מי שמדבר

רן דגוני, וושינגטון 21.02.2014

   1234   

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4