רכש מדיה

כתבות אחרונות

 

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב

גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

אורן יוניוב ואייל חומסקי יקימו חברת רכש מדיה בפורמט Group M

Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

מקאן יוניברסל ומרקיורי של ראובני-פרידן ישתפו פעולה ביניהן בתחום המדיה

הממונה על ההגבלים: מקאן וראובני אינם משרדים מתחרים, כי שניהם בבעלות אותה חברת אחזקות ; נציגי ראובני-פרידן כבר פנו לאמצעי המדיה בדרישה להיות חלק מהסכם העמלות ותנאי רכש המדיה של מקאן יוניברסל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2009

דו"ח הממונה בעניין יונייטד: עמלות היתר של הפרסומאים צמחו בשנים האחרונות ב-60%

הממונה לא קיבלה את טענת מקאן וראובני לתחרותיות ביניהם ; מהדו"ח עולים נתונים קשים על ריכוזיות בענף רכש המדיה בטלוויזיה, וכתוצאה מכך גם משרד התקשורת והרשות השנייה התנגדו לפטור מהסדר כובל ליונייטד

ענת ביין-לובוביץ' והדס מגן 18.11.2008

   123   

   נמצאו 37 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3