רקיט בנקיזר - יצרנית פיניש, קליה, קולון ועוד - מבקשת ליישב לאלתר את המחלוקת, ובמקביל הפסיקה לפני שבועות אחדים לספק סחורה למגה
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
על משבר נורופן וההשלכות העתידיות על המותג. האם הציבור יצליח לסלוח ולשכוח?
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
רקיט, שמוצריה כוללים את הגלולה נגד כאבים נורופן ואת מסיר השיער Veet, מחפשת צמיחה בתחום הטיפוח האישי - וזו העסקה הגדולה ביותר שלה מאז הקמתה ב-1999
אברהם יחליף בתפקיד את דור סלע, שמונה באחרונה לתפקיד בכיר בענקית הקמעונאות הבינלאומית קרפור
קרפור היא רשת הסופרמרקטים השנייה בגודלה אחרי וולמארט, ולה 4,800 סניפים ברחבי העולם ■ סלע צפוי לנהל את אחת החטיבות הגלובליות ברשת ולקבל אחריות על פעילות של עשרות מיליארדי אירו בשנה
הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו
מנהלי שיווק מודים כי היו שוכרים בלוגרים כדי "לקדם את המוצר וליצור הד סביבו", במסווה של מתנסים תמימים ■ כיצד פועלת תעשיית הבלוגרים, איך מאתרות החברות בלוגרים מתאימים, ומה התמורה לחוות-דעת אוהדת?
זאת בשל ריבוי המותגים בקטגוריה ■ המרוויחה הגדולה מהמהלך היא חברת הנקל, יצרנית סומאט, שהכפילה את הנתח בקטגוריה ■ אלכס לנדסברג, מבעלי סנו: "כנראה שלא מכרנו מספיק"
במרכז המהלך יוזמנו "חבורות" של בנות בגילאי 12-15 ל"וילה Veet" - וילה מעוצבת המעניקה להן חבילת חוויות ייחודיות ברוח המותג
אדידסאמריקן איירליינסב.מ.וו (BMW)בורסות אירופהבורסות אסיהבורסות עולםבריטיש טלקוםדויטשה בנק וול סטריטתקציב פרסום