מקורבים להנפקה של רשת הדיסקאונט: "צופים ביקושים נאים למרות התנודתיות בשוק" ■ גופים מוסדיים: "לא פוסלים השתתפות בהנפקה של ויקטורי. נקבל החלטה לאחר התמחור"
ויקטורי מפעילה כיום 15 סופרמרקטים, המשתרעים על שטח של למעלה מ-13 אלף מ"ר ■ מתכננת לפתוח השנה שני סניפים חדשים בת"א ■ הכנסות החברה צמחו ב-2010 ב-20.6%
מרבית המגעים מתנהלים מול ישראכרט, ששמה לה למטרה לכבוש את שוק האשראי החוץ-בנקאי ברשת הרביעית ■ כרטיס האשראי החוץ-בנקאי הפך לאפיק הכנסה נוסף של רשתות השיווק
הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול
זאת בהיקף של 10 מיליון שקל ■ רביד וחשב החברה אפרים לובל שוחררו למעצר-בית ■ לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי ויקטורי מתכננת הנפקה בבורסה לפי שווי של 300 מיליון שקל
הסופרמרקטים חוגגים בבורסה, אבל לא רחוק היום שעטיני פרות המוזמנים האלה יתייבשו
בכוונת הרשת של משפחת רביד לגייס 50-60 מיליון שקל לפי שווי של 300 מיליון שקל לפני הכסף ■ מונה 13 סניפים, בעיקר בדרום ■ סיימה את 2009 עם הכנסות של 460 מיליון שקל
רמי לוי, ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב וסופר דוש טוענות כי ברנד פור יו גבתה מאחורי גבן עמלה מהיצרנים וייקרה את המותג הפרטי ברשתות ■ דורשות השבה של מיליוני שקלים ■ ברנד פור יו: "הרשתות מפירות את ההסכם עימנו"
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
המחירים לרוב נמוכים יותר, למרות שהמותג הפרטי מיוצר לא פעם ע"י היצרן של המותג המוכר; המוצרים עצמם זהים או דומים מאוד ■ החיסרון באסטרטגיה השיווקית: שטח המדף מצטמצם, ולכן המגוון מצטמצם והתחרות נחלשת
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
זאת לאחר שמספר רשתות מזון החליטו להעניק חבילת מצות בחינם או בשקל, בהתניית קנייה לוי לעומת זאת אינו מתנה את המבצע בקנייה שוק המזון נמצא במגמת ירידה כתוצאה מהמיתון, וברשתות מחכים לקניות לחג
מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"
אייל רבידדוחות כספייםרשות התחרותטיב טעםיינות ביתןקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלשטראוס